• AlexandraK

Raggare Del 12

Vangla. Välkommen! Du får gärna skriva in dig på listan.
    Vi är inte raggare heller. Eller jo - en vecka om året. Nä, men ärligt... Vi är mer bilentusiaster!

• AlexandraK
    littlemisstrouble skrev 2010-01-19 22:06:38 följande:
    Nån som vet vart man kan få tag på roofrail seal= lister till 4 dörrars HT, cadillac deville -69?
    Summit.
  • AlexandraK
    yossis skrev 2010-01-21 19:04:11 följande:
    Börjar dra lite i crusing tarmen, får nöja mig med att Impalan åter igen står i garaget under sin pyamas & sover i väntan på våren.
    Jag längtar också...
  • AlexandraK
    littlemisstrouble skrev 2010-01-22 17:12:21 följande:
    aha men det är inte fy skam att titta på cruisingen heller. det är många år som jag och maken fått nöja oss med att titta på alla fina bilar.
    Vi har alltid haft bil. Men det är många ggr vi stannar och sätter oss och kollar på bilar. Cruisar man hela tiden missar man ju alla bilar. Man ser bara två bilar annars. Den framför och den efter en.
  • AlexandraK
    WolfTatto skrev 2010-01-23 21:29:34 följande:
    har funderat lite på varför så få kör jänke på vintern, när jag hade impalan för en massa år sen körde jag den på vinter! chevellen var d ingen vidare värme i så då körde jag inte alls ofta på vintern men alla eropee veteraner har fått gå året om!
    Här saltar dom så mycket att det förstör bilarna. =/
  • AlexandraK

Pratade med svärfar igår (bor i Usa, vi brukar åka och hälsa på). Han hade köpt en ny bil berättade han... Jaså, vad för nån? undra jag.
    En ny Camaro! 2010! Fy fasiken... Ser genast fram emot att åka dit igen...

• AlexandraK

Också trött på snö och vinter. =/
    Vill ha hem min bil - kommer i slutet av februari eller början av mars.

• AlexandraK

brukar inte big power meet västerås vara första veckan i juli? blev lite förvirrad... trodde det skulle vara v 26. men det är v 27!

• AlexandraK
    Zimlis skrev 2010-02-12 22:42:17 följande:
    Nja nää det brukar ligga kring den 7-8 Juli.. sambon fyller år den 3:e så jag har lite aning om att detr är så
    Aha! Tur semestern inte är inlämnad än. Tid att ändra.
Svar på tråden Raggare Del 12