Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

Raggare Del 12

Zimlis skrev 2010-01-22 15:22:47 följande:
    Jo vi brukar åka dit - va inte där förra sommaren, eftersom jag jobbade
    va med och cruisa eller titta på andra som gör det?
    Planering är a och o......
  • littlemisstrouble
    WolfTatto skrev 2010-01-22 15:41:51 följande:
    brukar vara där varje år senast var jag bara där på den regniga lördan, jobbade fredag så jag hann inte!
    tittar eller åker med i cruising? vi var där och tittade på fredagen förra året, hade ingen bil då. lördagen var inget vidare väder att vara ute i.
  • littlemisstrouble
    WolfTatto skrev 2010-01-22 16:02:57 följande:
    har tyvärr ingen raggarbil! bor själv med mina två tonårsbarn så där är inte ekonomiskt utrymme just nu! men det kommer väl vad det lider!
    aha men det är inte fy skam att titta på cruisingen heller. det är många år som jag och maken fått nöja oss med att titta på alla fina bilar.
  • littlemisstrouble
    AlexandraK skrev 2010-01-22 19:42:59 följande:
    Vi har alltid haft bil. Men det är många ggr vi stannar och sätter oss och kollar på bilar. Cruisar man hela tiden missar man ju alla bilar. Man ser bara två bilar annars. Den framför och den efter en.
    haha det är sant. cruisa i flera timmar är nog inte så roligt om man vill se fler bilar näe.
    lillaemme skrev 2010-01-22 21:46:12 följande:
    vi me varenda eviga år,,. åker en stund sen sitter å tittar..vi blev så förvånade förra året när man fick köpa cruisingpass för att få ströga...
    ja det var visst många som blev förvånade att man behövde ha det som det hördes.
    WolfTatto skrev 2010-01-22 22:38:05 följande:
    blir 18 året till sommarn så man börjar bli lite rutinerad!
    oj 18 år, då kan du det här med andra ord. jag var där förra året för första gången
  • littlemisstrouble

jisses det var inte lätt att få tag på boende under wheels and wings men nu är det ordnat iaf

• littlemisstrouble
    WolfTatto skrev 2010-02-02 13:20:01 följande:
    bor inte mer än en timme bort så d problemet har inte jag! hi hi hi
    orättivist en annan får åka en bit för att komma dit
  • littlemisstrouble
    WolfTatto skrev 2010-02-04 14:57:56 följande:
     kanske tar me husvagnen ändå å bor på parkeringsplatsen vid fältet!
    hehe ja det kan man ju göra. där var mycket folk förra året väl?
  • littlemisstrouble
    WolfTatto skrev 2010-02-04 16:33:21 följande:
    förra året var jag i varberg bara lördag, jobbade fredag!
    tyckte jag såg massa folk som var där med husvagnar. hoppas iaf det blir bättre väder i år. fredagen var kanonfint men lördagen blev ju riktigt dåligt väder
  • littlemisstrouble
    lillaemme skrev 2010-02-04 19:55:54 följande:
    finns ju flera olika campingar å välja mellan om man ska ha me husvagn! vi lyckades givetvis åka dit på lördan..men vi har ju bara 15 mil hem så vi körde både dit å hem samma dag! otur me vädret bara..men lite hann vi ströga..
    jo visst finns det många campingar men dem måste man boka långt i förväg om man vill ha en plats på till sin lilla husvagn. vi bokade nog i mars förra året och fick då bland de sista platserna på getterön
  • littlemisstrouble
    lillaemme skrev 2010-02-05 10:24:08 följande:
    va? de har ja aldrig hört.. visste inte ens att man kunde förboka.. har flera kompisar som bara har åkte ner med tält/husvagnar å aldrig haft problem med plats..men sen e ja kass på camping namn.. kommer dock inte ihåg vilken camping dom har bott vid..men de e en volvotapp å en rodell där man svänger upp te campingen..
    njasso? de flesta campingar vi ringde till hade nån enstaka plats kvar till just den helgen obokade.
Svar på tråden Raggare Del 12