• lillaemme

Raggare Del 12

SandraEdin skrev 2010-01-28 09:25:22 följande:
    Ja, exakt!!! :) Har tänkt flera ggr att åka till Tibro men det har aldrig blivit av. Men är det cruising efteråt? Vet du det?
    nej ngn anordnad cruising tror ja inte att de e.. men roadmasters ordnar me fest på kvällen vet ja..

http://hem.passagen.se/roadmasters/
    080928 - kom världens bästa Linus
  • lillaemme
    SandraEdin skrev 2010-01-28 11:34:08 följande:
    Gick in på länken. Men de hade bytt webbadress och den var tydligen "Reported Attack Site!" så går inte att gå in på den sidan :/
    hmm skumt..ska kolla om ja hittar ngn annan adress då..
  • lillaemme
    littlemisstrouble skrev 2010-02-04 19:03:28 följande:
    tyckte jag såg massa folk som var där med husvagnar. hoppas iaf det blir bättre väder i år. fredagen var kanonfint men lördagen blev ju riktigt dåligt väder
    finns ju flera olika campingar å välja mellan om man ska ha me husvagn!
    vi lyckades givetvis åka dit på lördan..men vi har ju bara 15 mil hem så vi körde både dit å hem samma dag! otur me vädret bara..men lite hann vi ströga..
  • lillaemme
    littlemisstrouble skrev 2010-02-04 22:48:42 följande:
    jo visst finns det många campingar men dem måste man boka långt i förväg om man vill ha en plats på till sin lilla husvagn. vi bokade nog i mars förra året och fick då bland de sista platserna på getterön
    va? de har ja aldrig hört.. visste inte ens att man kunde förboka.. har flera kompisar som bara har åkte ner med tält/husvagnar å aldrig haft problem med plats..men sen e ja kass på camping namn.. kommer dock inte ihåg vilken camping dom har bott vid..men de e en volvotapp å en rodell där man svänger upp te campingen..
  • lillaemme

nu börjar de dra igång..helgerna e fullspäckade snart igen..Härligt! på måndag drar vi te kanarieöarna..hoppas på lite sommarkänsla...

• lillaemme

åå Brolle showen var kanon..såg den i göteborg nu i februari..

Kom på nu att de närmar sig marknaden i lidköping på nya arenan..lovade ju att återkomma med vilka band som skulle spela..så ja skriver de nu då..

ROCK N´ ROLLFEST I PARKEN!
    Roadmasters och Folketspark Lidköping
    bjuder den 27 mars in till fest i Parken!

Vi följer upp dagens stora powermeetmarknad med hela 3 band;
    Eva Eastwood, Yellowcats & The Moonstompers!

i lördags var vi ute och åkte buick i snön..de va en upplevelse..men lite sommarkänslor hade man trots minusgrader å snöfall..

• lillaemme
    ullabella 84 skrev 2010-03-03 09:04:17 följande:
    hallojj!!! Tänkte höra om ni kunde hjälpa mig lite..... jag är ute efter en klänning med körsbär på... är det ngn som vet vart man kan köpa det i sverige...? Helst över nätet.... Har ju sett dom på flera markander... Men jag villha enNU!!!
    köpte en superfin klänning förra året på shock.. de va körsbär på den.googla..
    men skulle kunna tro att de e www.shock.se
    finns i göteborg en affär..
  • lillaemme
    ullabella 84 skrev 2010-03-03 09:04:17 följande:
    hallojj!!! Tänkte höra om ni kunde hjälpa mig lite..... jag är ute efter en klänning med körsbär på... är det ngn som vet vart man kan köpa det i sverige...? Helst över nätet.... Har ju sett dom på flera markander... Men jag villha enNU!!!
    http://www.shock.se/system/search/product.asp?id=138985

har dock ingen rosa..min va vit,röd å svart..men kanske finns fler färger om man kollar nogrannare..
  • lillaemme

härligt! nu e den nog på g om typ 1 m snö kunde försvinna först...

Snart dags för lidköping! sen Elmia..

• lillaemme
    ullabella 84 skrev 2010-03-10 14:17:32 följande:
    VÅR!!!!! Nu känns det verkligen som att våren är på väg =) Var i garaget igår å grejjade å startade upp v8:an.... SÅÅÅÅÅ Underbart!!! =)
    hitta du ngn klänning? den ja tipsade om e ju ganska enkel..ingen riktigt 50 tals klänning kanske..men lätt å ändå snygg..
Svar på tråden Raggare Del 12