• Zimlis

Raggare Del 12

Ullis69 skrev 2010-03-01 09:54:08 följande:
    Var o såg Brolle som Buddy Holly i går igen  I Leksand denna gång, snäll som jag är ställde jag upp som sällskap åt vår 13-åring som fick biljetten av oss i julklapp. (Vilken uppoffring va, hehe) Hon HATADE verkligen oss för att vi såg den utan henne i våras Showen var lika suverän nu som då o jag blir så förundrad över att ensamblen ser ut att ha lika kul fortfarande. Lite kul att ha delat upplevelsen med dottern o även dela förtjusningen över Brolle, sicken karl O det botade ju verkligen suget efter sommar, bilar o rock´n roll.... *NOT*
    Jag ska se han den 13 Mars Fick biljetter av sambon i 30-årspresent *gissa vem som blev löjligt glad*
  • Zimlis
    ullabella 84 skrev 2010-03-03 09:04:17 följande:
    hallojj!!! Tänkte höra om ni kunde hjälpa mig lite..... jag är ute efter en klänning med körsbär på... är det ngn som vet vart man kan köpa det i sverige...? Helst över nätet.... Har ju sett dom på flera markander... Men jag villha enNU!!!
    Hittade denna budsidan som har auktioner som går ut inom kort

www.shoppaloss.se/50+tal+klänning
  • Zimlis
    ullabella 84 skrev 2010-03-16 09:43:07 följande:
    Några som åker till elmia i påsk???
    Självfallet
  • Zimlis
    ullabella 84 skrev 2010-03-19 14:55:04 följande:
    har äntligen lyckats övertala mannen om att vi ska åka i raggarbilen till elmia =)
    För vår del är det enbart vädergudarna som styr - vägen in där bilen står är ff snötäckt och det är en direkt omöjlighet att köra ut bilen därifrån nu.
  • Zimlis

Sådär - Årets Elmia avklarat Rooligt och vilket flyt vi hade genom hela mässan

Men skippade att ta autograf av Chip - kön va inte värt det.. vi tog lite foton dock

• Zimlis
    littlemisstrouble skrev 2010-04-02 18:05:08 följande:
    var det mycket folk där idag? åkte förbi och det såg så ut iaf
    Jovars.. det va en del, men jag upplevde det inte som överdrivet
  • Zimlis
    yossis skrev 2010-04-03 16:23:36 följande:
    The Basebolls kommer till Dalhalla den 2 augusti i samband med CCW ! Jag skulle vilja gå, undra om jag kan övertala maken att gå med mig
    :-O VILL SE!! Men det verkar inte som att vi kommer till dalarna alls
  • Zimlis

Det blir inget Tidaholm för vår del idag iaf - är alldeles för dåligt väder

• Zimlis
    lillaemme skrev 2010-05-09 11:15:46 följande:
    jasså..ca de regn å rusk borta i tidaholm igår..trist! vi hade mulet men ändå upphåll i Mellerud..så lite tur me vädret iaf.. jag får väl passa på å göra lite reklam för trollhättecrusingen som e snart!´ tycker ja ni ska komma på ni som kan! 29 Maj e de!
    Det är lätt att komma ihåg Trollhättan för det är _alltid_ samma dag som Power Meet Hässleholm
Svar på tråden Raggare Del 12