• Zimlis

Raggare Del 12

AlexandraK skrev 2010-05-28 22:24:37 följande:
    Ingen som ska till Hässleholm Power Meet i morgon? Eller här är kanske lite ont om skåningar?
    Vi va där Så roligt och så mycket folk trots det halvkassa vädret
  • Zimlis
    AlexandraK skrev 2010-05-31 12:38:46 följande:
    Kul ju! Vad körde ni?
    El Caminon Men vi hade den bara dit på dagen. På kvällen va sambon ner till cruisinen med hans lillasyster, men det hade åkt tåg då. Själv blev det ingen cruisin för min del, för jag åkte till mina föräldrar och umgicks med dem och med syster som va på besök med mina syskonbarn

Vi åkte till Osby på Fredagen och sambon hämtade hans systerson på dagis i Caminon - gissa en som va mallig som en tupp (4 år gammal är systersonen)
    jag missade tyvärr det hela eftersom jag åkte "sevicebil"

Vad åkte ni för något?
  • Zimlis
    AlexandraK skrev 2010-05-31 12:56:43 följande:
    Konstigt att jag missade er bil! Den borde jag lagt märke till! Förstår att hans systerson blev mallig att få visa upp den fina bilen för sina kompisar!! Vi körde min Buick. Både inne på träffen och på cruisingen:
    Vi fick knappast optimala stället att stå på {#lang_emotions_undecided} Stod till vänster när man körde in.
    Ahh nice
    vart stod ni inne på träffen?
  • Zimlis
    AlexandraK skrev 2010-05-31 21:18:42 följande:
    Zchimla. Längst till höger stod vi - BAKOM muren. Där var knappt några bilar!! Mustang Sally. Visst kan männen vara bra att ha. Fick också min bil av min man. (även om vi har gemensam ekonomi så var det pengar han tjänat och sen fixade han allt på den.)
    Åhh då behöver jag inte heller ha ångest för att jag inte såg er.. inte vad jag minns iaf - vem vet det kanske finns en bild på kameran.. haha har ju inte lagt in bilderna än
  • Zimlis

Då blir det förhoppningsvis Hot rod reunion nästa helg *åhh hoppas hoppas*

Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämd fråga.
  • Zimlis

Jag är så jävla o"raggig" i sommar att det inte är sant - hässleholm va vi till.. sen en vända t huskvarna, vadstena med bruksbil.. *sorgligt*

Nästa nummer av Wheels får ni kika i - då är vi med

• Zimlis

17 augusti kommer Wheels ut
    Sambon va i falköping i lördags dock utan bil

• Zimlis

yossis: Va med i första artikeln "muskler från småland"
    Fotografen tog tonvis med bilder och en annan kompis har en skiva med dem som vi ska få så vi kan lägga in dem till oss själva.

• Zimlis
    yossis skrev 2010-08-18 17:39:45 följande:
    Då ska jag kolla in den artikeln.

Jäkla skitväder, hoppas det blir bra väder på lördag för då ska vi till Barkaby, någon här i tråden som tänkt komma till Barkaby ?
    Jag kommer hålla till vid Lowrider bilarna då vi passar på att ha klubb träff i samma veva.
    Idag är det växelvis väder här och det är INTE bra. ömsom sol och ömsom spöregn.. jävla skräp
  • Zimlis
    WolfTatto skrev 2010-09-28 04:27:48 följande:
    dags att ställa in bilen strax men visst är man lite mesig, man borde köra året runt! eller hur?
    Mesig och mesig, många gånger är man ju lite rädd om bilen med och vill inte att den ska bli ihjälsaltad (alla har ju inte möjlighet att tvätta av bilen när man varit ute på idiotsaltade vägar)
    Sen skulle nog vår bil inte bete sej så värst imponerande på vintervägar, såvida det inte är torra snöfria vintervägar
Svar på tråden Raggare Del 12