Raggare Del 12
Tjohoo på fredag bär det av till varberg
Fler som ska dit i år?
Tjohoo på fredag bär det av till varberg
Fler som ska dit i år?
Vi ska till varberg med vår guldiga cadillac i år. Har varit på några småträffar och en liten cruising men nu äntligen är det daxs för varberg
Förra året när vi inte hade en bil sa vi till oss själva att nästa år SKA vi åka med egen bil och så blev det ![]()
Men att det blev samma skit i år igen. Fredagen jättefin och perfekt marknads och crusingväder och idag öser regnet ner i varberg. Precis som förra året. trist. Fast fredagen var toppen
riktigt roligt
någon som var i falköping igår?
Igår var vi på sista fikaträffen för året med bilen, nu känns det verkligen som om sommaren är slut ![]()
För alla som bor i närheten någonstans av nässjö kan jag meddela att imorgon mellan 07-15 är det veteranmarknad. mycket bildelar brukar det finnas ![]()
någon av er som tar ut er finbil och åker på luciacruising. vi funderar på om vi ska göra det men det blir lite kallt kanske då vi inte har värme i bilen. burr.
Zchimla - El Camino-69
Annki72- Impala - 58
lillaemme- Dodge-59, Dart -65, Dodge-66 och Rekord-61
yossis - Impala - 63, cab lowrider & Impala -63, HGV lowrider
Heliodora- Ford Edsel -59
SandraEdin - Amazon -67
Alexxia - Impala hgv -73, Buick Skylark -69
Ullis69 - Buick LeSabre -66 cab
RaggarJesa - Impala -61, Cheva -53
Hemliga72an - ingen bil
Bellan85 - Pontiac LeMans -65
CircusLarsson- Dodge Charger-68
Tésan - Plymouth valiant cab -75 (pilsner) och Opel rekord (olympia) -63
Panictjej - IH Scout -75 och -77, Lincoln Cont cab -66
Wonderchild2009 - Buick Skylark-66
ReMa-Dart-68 GT
Belzon- Pontiac Catalina hgv -66 , Pontiac Catalina 2+2 -65 , Dart -74
lillabus81 - cadillac sedan deville -69
min hade ramlat bort så jag la till mig igen ![]()
oj är det power meet så tidigt som i mars? det var väldans. hoppas det inte är svinkallt fortfarande då
Idag har vi vart på tur och hämtat delar till jänkaren
är det någon som vet om folk som har delar till cadillac sedan deville -69
4 dörrars HT så får ni gärna tipsa mig.
69-70 sedan deville passar så det funkar ju med delar från 70 också.
??
jahapp är det någon mer än jag som har varit eller ska på elmia i år? vi var på långfredagen, mycket folk.
Igår var vi i huskvarna parken för onsdags träff. Fint väder och mycket fina bilar ![]()
någon som ska till wheels and wings nästa helg?
idag är det väl nasco yankee meet i falköping. hmpf hade verkligen velat åka på det istället för att jobba hela helgen. missar alltid det.
nån som har varit/ska dit?