Raggare Del 12
Vi får hoppas på bra väder till veckan, hade ju varit trevligt med lite sol. Nu ska jag fortsätta packa så jag blir klar nångång, vill försöka få så mycket som möjligt packat ikväll när dottern sover.
nej då..nåra träffar kvar!! emamaboda å lidköping i helgen!! , ![]()

Länge sedan jag skrev något nu. :)
Har en fundering faktiskt, är det trollhättan nästa helg? Brukar inte höst crusingen vara sista helgen i september?
Någon som vet?
Nää förra året var det för tredje gången ;)
Vi var inte där första året, men andra och tredje året har vi varit uppe :)
När det var andra året så läste vi det i bilsport classic att det skulle vara för andra året i rad, så vi åkte upp då och sen då förra hösten var vi där igen :)
Hej Alla!
Nu har jag riktigt trött på den här förbannade vintern!
Snart är det dags för Power meet i Lidköping! Ska bli nice! Det är starten för våren tycker ja! ![]()
Detta blir mitt första inlägg på detta forum och vad vore väll mer naturligt än att skriva i denna tråd.
Kan inte benämna mej själv som raggare men har alltid pillat med äldre bilar och främst Amerikanare.
Kör
Cadillac Cab 1955
Pontiac Bonneville Cab 1966 som förhoppningsvis inom en snar framtid blir i min systers ägo då jag planerrar att sätta igång ett HotRod bygge.
idag är det väl nasco yankee meet i falköping. hmpf hade verkligen velat åka på det istället för att jobba hela helgen. missar alltid det.
nån som har varit/ska dit?