• yossis

Raggare Del 12

Har jag berättat att vi tagit premiär turen i HGVn ?!
    Efter lite dramatik kom vi iväg, maken bräden sönder 1 batteri pool & 2 solinojdrar till den främre pumpen. Så efter lite om & men & en tur ut till en bekant till maken som hållt på med LowRiders innan så kom vi ut på en tur.

Maken knallade precis ut i garaget för att fortsätta skruva, eller rättare sagt, han ska bygga baslåda och göra lite fin lir.

• yossis
    Zimlis skrev 2011-05-27 19:02:26 följande:
    Yes Yossis va härligt.
    I know =D
    Igår var vi till Avesta på crusing i HGVn, ganska mycket bilar ute & snurrade trotts att crusingen startade redan kl 15. Dottern (2 år) var överlycklig över att få åka raggar bil med sin pappa, hon bubblade & pratade mest hela tiden och pekade på alla bilar & sa "aggarbiiillll"
  • yossis

Igår när jag dubbel kollade med mina föräldrar så dom hade tagit semester v. 27 så vi hade barn/hus/djur vakt. Så säger min kära mor att dom trodde det var v.28 så nu står vi utan barn/hus/djur vakt =( så nu får vi se om det blir något Power för mig övht *suck*

Jag som sett fram emot att få använda alla mina fina klänningar & kjolar jag sytt nu under våren. Mina föräldrar kunde hämta dottern på fredag eftermiddag så jag skulle kunna ta tåget ner & om jag bokar nu så kostar en biljett knappt 50 kr.

• yossis

Blev en vända till Falun för lite crusing i torsdags, en hel del bilar men inte så mycket folk ute. Nu laddar jag inför nästa helg då det är Rocke n' Roll på en liten festplats i en by utanför stan, så det är på med dansskorna och rockabilly klänningen.

• yossis

Håller alla på att ladda inför Power Big Meet ?
    Det gör då iaf vi, massa som ska fixas (som vanligt i sista stund) och husvagnen ska hämtas & packas. Min underbart snälla pappa har tagit en extra semester dag för att hämt dottern redan på torsdag eftermiddag så jag kan ta tåget ner till Västerås på torsdag kväll <3

Håller på att sy om en klänning jag köpte förra året som jag inte trivits i men har kommit på vad felet va och nu ska den bara anpassas lite så är den "jag"

• yossis

Vi åker i 2 bilar ner i år för första gången, ska bli grymt spännande. Önskar att jag hade haft lite mer tid att övningsköra HGVn innan med det har jag tyvärr inte så jag vågar inte köra den under Power men nästa år, då kommer jag nog köra en av kvällarna iaf.

Sydde klart klänningen igår kväll så nu är den perfekt. Känner mig väldigt kreativ så jag funderar på vad jag ska hitta på mer att sy.

• yossis
    littlemisstrouble skrev 2011-07-07 09:58:32 följande:
    någon som ska till wheels and wings nästa helg?
    Maken åker ev. ner till Wheels & wings, inget bestämt än.
  • yossis
    Heliodora skrev 2011-08-05 22:05:47 följande:
    Nyligen hemkommen från CCW i rättvik.... många många fina bilar Cool
    Verkligen, va helt slut när vi kom hem & ganska mättad på alla fina bilar men vilken toppen vecka.
  • yossis

Har det börjat suga i cursing tarmen än ?
    Själva så har vi en växellåda i molekyler då maken håller på att byta till en automat låda i HGVn, men ska väl bli klart inom en ganska snar framtid hoppas jag.

• yossis
    La Lola skrev 2012-04-29 11:56:11 följande:
    O ja!
    Den 19:e maj är det cruising här i Östersund.
    Är crusing i Sala imorgon, tyvärr missar vi den då vi åker till Orust på bröllop i natt.
  • yossis

Maken är på väg hem från S-vall med nya bilen =) en Impala 63 HT 2d

• yossis

Läste i nyaste Power att det vara en Rockabilly festival i Axvalla utanför Skara i sommar, hade ju varit super kul att åka på men tyvärr jobbar jag den helgen.

Svar på tråden Raggare Del 12