Campingtråden längtar efter våren !
har precis köpt oss en ny vagn, hobby 650 kfu. gissa om jag längtar tills vi får hem den. Nu när solen lyser så vill jag bara ut och iväg, men får hålla mig några veckor till.
har precis köpt oss en ny vagn, hobby 650 kfu. gissa om jag längtar tills vi får hem den. Nu när solen lyser så vill jag bara ut och iväg, men får hålla mig några veckor till.
måste höra med er angående tält. vi har alltid haft isabella tält, men när vi beställde vagnen så tog vi ett ventura. tror ni vi kommer bli besvikna på kvaliteskillnaden mellan dessa två märken? är ju en väsentlig skillnad i pris.
Tolta: vi ahr valt att stanna hemma i påsk av ungefär samma anledningar. vi har inte hittat någon camping i närheten dä det är påskfirande och sälen har vi nyss kommit hem från. tror ni får det mint lika bra hemma så kan ni spara dom pengarna och lägga på camping helgen under våren. men jag förstår att det är frustrerande för nu när värmen kommit så längtar man ut med vagnen.
vi kommer bara att åka runt, max 4-5 dagar på samma ställe. så då kanske jag kan känna mig trygg med att välja ventura. resonerade som du att om några år har vi garanterat bytt vagn igen och då kanske inte a-måttet stämmer. känns som mycket pengar i sjön. Tack för hjälpen 
då förstår jag verkligen varför du vill iväg, arbetar också på förskola. du får planera och se fram emot när ni kan åka. kanske ni kan ta lite dagsutflyckter bara familjen så ni får vara ifred lite.
Nu är äntligen paleringen för semestern klar, så skönt och veta vart man ska. Nu är det bara den långa väntan kvar, men det är bara roligt.
haha planering menar jag givetvis
Maglan: om det finns lite utrymme mellan vid madrassen så kan ni sätta en stödbräda, tex den från ikea. ni kan ju sätta flera på rad om det behövs. eller hade du tänkt nått ännu högre?
Imorgon åker vi och hämtar hem våran nya vagn, har längtat så. kommer nog bli svårt att sova inatt