• daggvåt äng

Var köper du skönhetsprodukter, duschtvål och sånt där?

Av ren nyfikenhet bara. Började fundera lite på detta när jag satt och letade efter en bra butik på nätet eftersom jag inte ville gå ut. Är det många som gör så numera? Var köper du dina skönhetsprodukter? Och tvål och raklödder och sånt där som ingår i hushållet?

• Svar på tråden Var köper du skönhetsprodukter, duschtvål och sånt där?
  • 071001

Lite överallt, men aldrig på nätet.

• SunnyBunny

Skönhetsprodukter som schampoo,balsam,kräm osv köper jag på apoteket. Tvål,raklödder osv från sambos jobb.

• mrs holiday

Schampo, duschtvål, bodylotion, deo osv köper jag oftast i vanlig matvarubutik, typ Maxi, alternativt ÖB, Rusta osv. Vissa grejer kan jag köpa på apoteket ibland också. Annars handlar jag på Kicks, Åhlens, apoteket eller nätet när det gäller ansiktet (hudvård+smink).

• rosen76

Lite olika, ibland från Coop, ICA, Kicks, Lindex och så beställer jag från eleven.se, de har massor av härliga produkter.

• Choklad och Nötter

Smink köper jag på Kicks, likaså bodylotion och deo. Ansiktsrengörning köper jag på nätet från utlandet.
    Parfymer på parfym.se
    Schampo är det olika med, men om det ska vara något kvalitetsschampo så blir det på nätet från utlandet. Om inte så på Kicks, i värsta fall Ica.
    Duschgel köper jag alltid på Ica eller Willys, använder Dove.

Svar på tråden Var köper du skönhetsprodukter, duschtvål och sånt där?