Hur mkt har ni gått upp i vikt och i vilken gravidvecka är ni?
V 13 och har gått upp 2kg. 100% fett såklart, jag har försökt äta mig ur mitt illamående.

V 13 och har gått upp 2kg. 100% fett såklart, jag har försökt äta mig ur mitt illamående.

Nu är jag i vecka 15+3 och har gått upp nästan 4kg. Jag har ont i ländryggen (fogarna tror jag), och har därför svårt att röra mig, dessutom är jag förbannat trött hela tiden. 
Jag hoppas att viktökningen planar ut nu, jag ska verkligen börja sköta maten bättre (kan normalt äta i princip vad som helst utan att det händer så mycket)!

Ska sluta läsa i den här deprimerande tråden...
V17+1 och har nu gått upp 5 kg. 
Om jag fortsätter öka i samma takt slutar jag på +17kg, men jag antar att man ökar mer längre fram?

Vecka 0-10= +4kg 
Vecka 10-20=+4kg 
Vecka 20-30=+5kg 
Vecka 30-38=+5,5kg 
38 veckor = +18,5 kg.  
(Trots att jag tränat som en idiot fram till vecka 34) :)

Vecka 0-10= +4kg 
Vecka 10-20=+4kg 
Vecka 20-30=+5kg 
Vecka 30-38=+5,5kg 
38 veckor = +18,5 kg.  
(Trots att jag tränat som en idiot fram till vecka 34) :)

V 26 och +12kg. Inget som stör mig, och inget jag planerar att bromsa med desperata medel. :)

Igår, vecka 38+5 var det igår, hade jag gått upp 24,5 kg (från 51 kg till 75,5 kg, är 164 cm lång). 
Ser fortfarande normal ut tycker jag.    Magen är dock stor och rund och spänd, ser ut som en stor boll som är instoppad under tröjan.

V 35 och har gått upp 16 kg. 
Har reflekterat över att även armarna börjar se lite feta ut.

V39 och + 21kg sedan inskrivningen.

Jaa, de där kan man nog ta med en nypa salt ;P Gick upp 24 kilo första graviditeten. Är nog väldigt olika från gång till gång.
Haha!! Jag med!! Men jag gick upp 25kg+ med de andra barnen så att jag nu 8år senare gått upp 20kg känns inte som något problem. . Det går ju att få bort fluffet sen om man vill :D

Jag gick upp 25 kilo, och efter två veckor hade jag gått ner 12. Vi får väl se hur mycket jag får kämpa för att tappa resten :)