30+ som fick första barnet 2006 *4*
Tack Seren!
Tack Seren!
Välkommen Bibabba!
Bibabba, jag har en 06-a och en 09-a jag med Finns ännu en tråd där många av oss samlas med syskon ; www.familjeliv.se/Forum-11-237/m49504578.html
Jag kan inte sooooova! Problem med sömnen sen ett par veckor tillbaka. Tusen tankar somm irrar runt. Inatt ligger jag på bäddsoffan, T ska ta Elvira inatt och jag vill sova så ostört som möjligt. Men kan inte somna. Plötsligt kom jag att tänka på att jag glömt GPSen i bilen också....scheisse! Så nu har jag varit ute efter den och försöker komma till ro. Kommer lätt in i onda dålig-sömn-cirklar, dags för avslappningsövningar igen. Tips är välkomna!!!
Härlig kommentar Mini!
Grattis förresten till Juni som fyller år idag!
Varma kramar till dig Frk Kanin.... ledsen för din skull - och hoppas på ett litet mirakel.
Mandra, hua för kräkningar! Hoppas den goda aptiten håller i sig, och att maten stannar där den ska! Du är så himla bra förresten, alltid positiva tankar och man blir glad av dina inlägg (ja, även när de handlar om kräksjuka )
Milla, det verkar ju verkligen helt koko! Har hon snott den måste det ju vara något som fattas mellan öronen där.... du får berätta hur det går!
Mandra, vilken suverän idé! Ska faktiskt se om vi kan hitta något ställe här där vi kan göra något liknande!! Man måste ju börja tidigt...... kan bli så ledsen ibland när man ser hur lite förståelse och respekt barn kan ha för djur, gällde nog mig med när jag var liten. Under en resa i Nicaragua fanns det NOLL respekt, men där ligger det liksom i samhället, djur är sedda som lägre varelser, och det är klart - i ett fattigt land kanske det inte går att prioritera.... Jag bodde hos en familj vars två hundar hette Guay och Salí - översatt "Skäll" och Ut!" Den ena skällde för mycket och den andra rännde in i köket jämt