• Annicaln

Ensamstående i GBG - finns ni?

Har försökt hitta forum för ensamstående föräldrar.  Finns det sådana? Vill kanske inte först och främst hitta någon att prata barn med utan kanske bara träffa nya människor som är i samma sits och kan behöva nya vänner. TAck för tips eller är jag på rätt ställe kanske?{#lang_emotions_laughing}

• Svar på tråden Ensamstående i GBG - finns ni?
  • kamp

Hör har du en till ensamstående mamma som vill hanya vänner i samma sits att hitta på roliga saker med :)

• Profeten

Är Göteborgare i Februari, har en 2årig pojk som gärna vill ha någon o leka med i Göteborg :)

• Eliana

Här har du en 34-årig värmländska som bor med sin 2 åriga dotter i centrala Gtbrg, vi har inte så många lek-kamrater i mrådet som är i samma sitts, hej hej

Profeten skrev 2010-01-16 02:46:00 följande:
    Är Göteborgare i Februari, har en 2årig pojk som gärna vill ha någon o leka med i Göteborg :)
  • Mizzygbg

Hej separerade från min man i julas och har en 3 månaders liten söt flicka.
    Alla min vänner runt omkring mig har sambo, så det är lite ensamt.
    Hör av dig så kan vi ta en fika.

Kram

• KarinIda

Hej! Här finns en tíll! har en liten dotter på 2,5 och har levt själv nu sedan hösten 08.Jag träffas gärna på en fika!

/Johanna

• världens bästa mamma

Jag är på g att skilja mig.....

• Profeten

Verkar ju finnas några där ute iaf, vore kul o ta en fika o bara träffa någon annan i samma eller liknande sits som en själv :)

VBM, hoppas det går bra för er... Inte lätt alls :(

• Wictor090719

Ensamstående mamma till en liten son på 6 månader..=)

° ★ Mamma till finaste Wictor 090719 ★ °
  • MinisMorsa

Här är en till... :)

Separerade 2 dagar innan jul så nu bor jag med min nästan 18 månader gamla son :D
  • DaaLing

här är en till ensamstånde till en 4 månaders flicka :)

Svar på tråden Ensamstående i GBG - finns ni?