USA tråden!
Hej i tråden!
Vi har haft en liten mini-semester i Big Bear ("snö-ort" utanför LA), eller Snöbjörnen, som Alexis kallar det.
Första dagen/kvällen lallade vi runt i byn och turistshoppade lite. Sedan spenderade vi kvällen på hotellet med massa godis.
Någon gång runt morgontimmarna vaknar jag av att Luke är jättevarm. Och jag hade stått och tittat på termometern och Alvedonen innan vi åkte hemifrån. "Vi drar alltid med för mycket... och termometern har vi nästan aldrig behövt... vi lämnar den hemma den här gången!"
Hmm!! Så han var hängig och inte sig själv. Egentligen började de kvällen innan med en väldigt lös #2 som inte luktade hallon. Det gör det väl aldrig i och för sig , men det luktade sjukt (ni förstår säkert vad jag menar... behöver nog inte ösa fler adjektiv över det hela
).
Det slutade i alla fall med att Luke spydde på morgonen. Så, efter vi checkat ut åkte vi till Wal-Mart och köpt en plastburk och 4-gallon-påsar.
Vi hade lovat att vi skulle åka innertube och Alexis speciellt var verkligen jätte-hyped över det. Luke fick bestämma och han sa att hn mådde ok och att vi kunde testa pulkabacken. Halvvägs dit fyllde han plastburken.
Så, det blev jag och Alexis som åkte (Luke spydde inte mer efter det, men valde att vila i bilen istället).
Alexis var så jäkla modig! Ingen backe var för stor! Stenfuff var hon!!