Inlägg från: littlereminder |Visa alla inlägg
  • littlereminder

Handla ej barnvagn härifrån:

Baby Expo i Sollentuna, handla ej därifrån... http://www.barnvagnnu.se/ Jag var intresserad av en vagn som de
    hade, en Fischer Price, å jag ville kolla om de kunde skicka vagnen mot
    att jag självklart betalar frakten( det är ju faktiskt ett företag...) Mannen säger
    då följande:"Ni kvinnor har så mkt hormoner i kroppen när ni håller på med barnvagnar och barn så nej vi skickar inga grejer för när ni får dem så är det något som är fel eller inte stämmer och då ska ni skicka tillbaks och hålla på..."

Snacka om att jag blev chockad arg och besviken!

Driver man ett företag så ska man väl iaf hålla en god dialog med sina kunder?

Kan ju säga att han förlorade en kund, som faktiskt var bra sugen på att köpa vagnen!

• Svar på tråden Handla ej barnvagn härifrån:
  • littlereminder
    ciissii skrev 2010-01-16 12:02:53 följande:
    Min sambo ringde dit för att fråga lite om en vagn, om lite info om storlek och vikt mm. för det stod inget på hemsidan. Som svar fick han: "Det är som en standard vagn" på allt han frågade (Jag tänkte då men vad är standard? Alla vagnar är ju olika + att detta är första vagnen så vi vet ju inte så mkt) -Okej sa min sambo som en Emmaljunga eller Brio då? "Ja" Gubben var kort i tonen och lät allmänt uttråkad, inte alls intresserad av att sälja. Just det, när han ringde så frågade han om dom jobbade idag (var i mellan dagarna) för han tyckte det lät som han väckt honom :)
    Ja men standard haha mm gubben verkade ju inte vat vad som är standard, standard för en vagn kan vara annorlunda för en annan...

Nej han verkar ej vara så intresserad av att sälja överhuvudtaget!
    Är man en bitter farbor som inte orkar med frågor om vagnar eller vill informara om dyligt så skall man ej driva ett vagnföretag!

Hua!!!
  • littlereminder
    ciissii skrev 2010-01-16 12:06:28 följande:
    Visade min sambo vad han hade sagt till dig. Då sa han att han hade sagt samma sak till honom när han frågade om frakten, Att vi kvinnor har så mkt hormoner och att vi inte kan bestämma oss :) Jävla Pucko
    Ja för det är såå mkt hormoner som avgör vad för vagn man vill ha??

Samt att beställer man från nätet så är man extra noga med att läsa och kolla hur produkterna ser ut, är man osäker så beställer man väl inte?
    Men enligt gubben så fungerar väl vi kvinnor inte på det sättet vi klickar bara och beställer sen gnäller vi väl på att allt är fel för att vi har hormoner i kroppen??
    Bisarr tankegång av en bitter farbror...
  • littlereminder

Tänk att det är så många som har blivit så orrättvist behandlade av denna gubbe.. Jag förstår dock inte varför man vill sälja barnvagnar när man inte är det minsta serviceinriktad eller intresserad av barn eller att hjälpa mammor/pappor med att få en vagn de vill ha. Nej hoppas fler inser att denna gubbe bara är otrevlig och att han inga vagnar får sålda så att företaget går i Konkurs!

Svar på tråden Handla ej barnvagn härifrån: