• Kala75

Barnmodell?

Jag anser att om barnen är småa o trivs med att göra de så varför inte??
    Inte blir dem "skadade" för livet av de om dom sen ser ut som en "normalsvensson", tror inte man känner sig värdelös senare i livet för de.... Man är nog bara stolt då man blir vuxen.
    De är upp till var o en att avgöra o frågan var ju inte vad vi tycker utan adresser o tele nummer till nån agentur.
    Taskigt att gå in o byta spår på tråden tycker jag!

Visst alla barn är söta, man e ju partisk då de gäller ens egna barn så klart..
    Men alla blir inte modeller för dom har inte DET....
    TS, hittar du nån bra agentur så lycka till!

• Kala75

"Men snälla" pius- om de inte blivit en diskussionstråd av de så hade jag inte laggt ett inlägg så de är jag väl medveten om men som du får ha din åsikt så måste väl jag få ha min, eller hur??

hobnob- "Och de värderingarna sitter ofta väldigt djupt rotade när du blir äldre."
    De anser inte jag. De beror ju lite på vilken ålder barnen är i oxå, man har ju inte minnen från hur tidigt som helst.

Mårbacka.... "Hur vet du om barnet trivs eller vill göra dig glad? Svar: Du vet inte. Barn gör mycket för att lyckliggöra sina föräldrar även om föräldrarna inte alltid förstår det."
    Vet du att dom inte inte trivs o är lyckliga, de vet inte du heller???
    Däremot i att byta spår på tråden tycker jag att du har delvis rätt i.. Men TS skulle ha fått svar på sin fråga sen kan man spinna vidare.

Min åsikt är klar i frågan!!

• Kala75

Fick inga svar utan ifrågasättning anser jag...
    "Och vad beträffar åsikter, jo vi har förstått att du gör det. Ligger inte det i sakens natur?"
    Jovisst, VI uttrycker ju din!

• Kala75

Vad menar du med "dumma ned på folk"!
    Är de nått jag skrivit som misstolkats??

Svar på tråden Barnmodell?