• alem

Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"

Här planerar vi i från tråden "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
    våra träffar, fikor och annat skoj...

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Svar på tråden Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"
  • stavfelet
    Glass skrev 2010-01-19 20:46:10 följande:
    Nej, det är förvånandsvärt få som har åsikter om den saken
    Mej spelar faktiskt ingen större roll, jag kan ta mej och alem (om Ayla är frisk) vart som
    (¯`°?.¸ ღ♥ Vincent081215 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • HN79

Glass, för min del får du gärna "ta" alla träffarna, vi trivs hos er. Ni får ju gäna komma hit också, men det är väl kanske lite meckigare för de som inte har bil och så

• Glass
    HN79 skrev 2010-01-19 21:04:38 följande:
    Glass, för min del får du gärna "ta" alla träffarna, vi trivs hos er. Ni får ju gäna komma hit också, men det är väl kanske lite meckigare för de som inte har bil och så
    Det är lika meckigt hit som till dig, fast det går lite fortare hit än till dig.

Vi kommer gärna till dig också, det spelar ingen roll vad vi är. Det är inte jobbigt att åka till dig så om du känner att du vill ha en träff så låt inte avståndet hindra dig.

Nu skriver jag vi, men jag får nog säga att jag inte har en aning om vad de andra tycker
    Jag kan stava, jag är bara väldigt slarvig...
  • MissKaos
    Glass skrev 2010-01-19 21:07:37 följande:
    Det är lika meckigt hit som till dig, fast det går lite fortare hit än till dig. Vi kommer gärna till dig också, det spelar ingen roll vad vi är. Det är inte jobbigt att åka till dig så om du känner att du vill ha en träff så låt inte avståndet hindra dig.Nu skriver jag vi, men jag får nog säga att jag inte har en aning om vad de andra tycker
    JAg kan vara vi med dig. Det är lika meckigt eller omeckigt att åka till vilken som av er. JAg gör gärna vilket som. Ni är välkomna hit med fast inte på torsdag då ska vi ju till ögon. Det är mindre besvärligt att ta sig hit, iaf för mig..
    ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • Glass
    MissKaos skrev 2010-01-19 21:20:12 följande:
    JAg kan vara vi med dig. Det är lika meckigt eller omeckigt att åka till vilken som av er. JAg gör gärna vilket som. Ni är välkomna hit med fast inte på torsdag då ska vi ju till ögon. Det är mindre besvärligt att ta sig hit, iaf för mig..
  • LillaLoppanT

Enligt sambon så är det "50/50" om han kommer gå till jobbet på torsdag. Går han till jobbet så vill jag gärna ha hit er. Men är han hemma och är sjuk så är det ju dumt att ha träff här. Vi kommer gärna till er HN på träff. (ja, till dig också glass, men det börjar ju kännas så vanligt numera )

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Glass

ok, ska vi bestämma i morgon vart det bli då eller?

Blir det här så finns det mackor och pålägg och om någon vill laga mat så kan den göra det, vi har storhandlat

• LillaLoppanT

Ja, kan vi bestämma imorgon? Jag hade ju sett fram emot att ha hit er innan jag börjar jobba igen...

• stavfelet

Jag åker gärna till dej med HN, tycker det är så mysigt ute hos er

jaa, hos dej glass är det som hemma

(¯`°?.¸ ღ♥ Vincent081215 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • LillaLoppanT

Om vi har träffen hos HN, kan vi inte gå på en skogspromenad då?? Jag behöver lite lantluft!

Svar på tråden Träff tråd - "Vinterbebisar i Göteborg 08/09"