• jfsebastian

Tror jag är kär i henne!

TS - bra att du berättat för alla inblandade.

Hade det bara varit lust och inte kärlek tror jag läget skulle varit annat.

Det är svårt att vara kär i någon som är gift och bokad på sitt håll.
    Hon kanske "bara" är förtjust och attraherad av dig, och är du då kär så hamnar ni i ojämnlik nivå.
    Vet din man om att du vill sexa/älska med henne och har gett sitt klartecken till det, spå kör i vind. Ha så skönt och allt det där.

Men tänk på vad du äventyrar känslomässigt med att vara kär i någon som du i bästa fall kan få som jobbarkompis och älskarinna.

Hjärtat kan vara bökigt att handskas med.

• jfsebastian
    Anonym (Kär??? = )) skrev 2010-01-26 14:29:20 följande:
    Ja et är svårt etta men jag känner mig så fri när jag är me henne, så otroligt lycklig. Hon och hennes man har ju ett öppet förhållane så nu är han bara gla att hon har träffat mig (första gången för henne) han märker att hon är jätte gla. Vi har rean älskat, 2 gånger åååå unerbart. Men min man vet inte om et, jag kan inte säga etta just nu, jag har "precis" berättat att hans fru sen 8 år (gift i 4) har blivit kär i en tjej.
    Vill du fortsätta vara gift med din man?

Kuuuul att det var lyckat.

Att känna sig fri med någon är underbart.
    Efter första gången med en viss sexuell aktivitet så förstod jag för första gången i livet vad det innebar att vara frigjord. Det var fantastiskt. FRIIIIII.

Inte så att jag varat hämmad sexuellt någonsin, men detta var annorlunda.
  • jfsebastian
    Anonym (Kär??? = )) skrev 2010-01-26 14:50:46 följande:
    Jag tro inte jag vill vara med min man längre, vågar bara inte lämna honom.. ÅÅÅÅ detta är så jobbigt. Faaan har hänt??? Hmm, Funderar fram och tillbaka om jag ska säga till honom att vi flyttar isär för ett tag..... Vill var FRIIIIII
    Tänk igenom ditt val noga.
    Gör sedan vad du känner är rätt för dig och din själ.

Det är lätt att berusas av nyhetens behag. Låt det gå ett tag, sen kan du komma till en slutsats.

PM:a om du inte vill ha allt publikt.

Fri är underbart.
Svar på tråden Tror jag är kär i henne!