• Venus

Hjälp... Behöver tips på hur man går upp i vikt...

Jag behöver mååånga tips nu

Jag ställde mig på vågen igår, och den visade 2 kg NER...
    Jag är redan smal o spinkig sedan tidigare och varje kilo jag får behålla är ett stort plus...
    Dessa 2 kilon behöver jag ha tillbaka snabbt för jag mår verkligen inte bra i kroppen av att gå ner i vikt...
    Så fram med dem Berätta för mig vad ni har för tips och idéer...
    Jag har testat en hel del genom åren som gått så tackar jag nej till en sak så beror det på att jag troligen testat det ganska nyligen...
    Jag behöver nytänkande, känns som jag fastnat i gamla spår och behöver komma ur dem...

• Svar på tråden Hjälp... Behöver tips på hur man går upp i vikt...
  • lövet2

Det viktigaste för att jag ska kunna behålla vikten (för gå upp i vikt är omöjligt) är kvällsfika. Någon timme innan jag lägger mig, tar jag en smörgås eller två. Gärna en kaka efter om jag har hemma ....

• Venus

Tack...
    Nu är det som så att jag äter precis som jag "ska", 6 gånger om dagen, och även på kvällarna... Så jag förstår inte alls varför jag går ner i vikt...
    Men jag ska göra en "liten" kostomläggning och försöka få in 2 mål till under dagen, hur nu det ska gå till... Men något måste hända... Jag ska försöka få i mig lite mer fibrer och kanske lite mer frukt... Vill inte gå tillbaka till mitt "ohälsosamma liv" som jag precis kommit ifrån med att jag måste äta chips varje kväll eller ett paket kakor... Jag föredrar att äta mina frukter o mackor på kvällarna, jag mår bättre i kroppen då och känner mig piggare...

Svar på tråden Hjälp... Behöver tips på hur man går upp i vikt...