• Dulcinea

Söker Dean Koontz-bok på svenska!

Hej alla!
    För några år sedan när jag bodde i England läste jag Dean Koontz bok Life Expectancy, på engelska alltså. Undrar om någon vet om den finns översatt till svenska och vad den svenska titeln är i så fall?

Eftersom det nog är en av de bästa böckerna jag har läst vill jag nu att min mor ska läsa den men jag hittar den inte på svenska... Skulle oxå vara intresserad av att läsa den själv igen, gärna på ljudbok! {#lang_emotions_smile}

Tipsa gärna om ni vet!

• Svar på tråden Söker Dean Koontz-bok på svenska!
  • segnälkab

kolla in på cdon.com där finns den i alla fall på engelska. kanske dom kan hjälpa dig eller om du hittar den där på svenska

• Sharatain

Den heter Livstid på svenska

• segnälkab

249 som ljudbok på cdon

• Kakan83

Ser att du redan fått hjälp med det du undrade över men tänkte även passa på att rekommendera Psykopaten av samma författare. Ruskigt bra bok!

Oliver - ab imo pectore
  • Sharatain
    Kakan83 skrev 2010-01-17 21:35:54 följande:
    Ser att du redan fått hjälp med det du undrade över men tänkte även passa på att rekommendera Psykopaten av samma författare. Ruskigt bra bok!
    Ja, psykopaten är en av min favoritböcker av Dean Koontz. Helt klart läsvärd!
  • karsu

Kakan83 och Sharatain: Ja, det är en av mina med. *s*

• segnälkab

har inte hunnit läsa psykopaten än, men fick låna den av ägaren på företaget jag jobbar och han sa att det var en av de bästa han gjort!

• Dulcinea

Hej och tack för alla tips!

Jag var precis inne på alla boksajter och hittade den lyckligtvis!! Kommer nog att ladda ner MP3-versionen och har beställt den som inbunden bok till min mamma {#lang_emotions_smile}

Tack för tipset om Psykopaten, då blir det helt klart min nästa Koontz-bok, han e verkligen helt suverän!

Kram på er! {#lang_emotions_nalle}

Svar på tråden Söker Dean Koontz-bok på svenska!