gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
jag har vart på 1 rul, i v. 13.. nästa blir i vecka 20. men jag tycker bara det är bra att det är fler här .. och att det är ett redan i vecka 12-13 .. slipper man gå runt & oroa sig för massa saker ;)
Ja på tal om bostadsområden .. :) stolplyckan vet jag inget om men söker ju större lägenhet nu.. funderar på Johannelund.. vad tror ni om det? Är det mycket barn där?
okej då förstår jag :D smidigt för er.. nu är jag ju ensam så min mamma tycker det vore bättre att bo lite närmare centrum, så mina vänner lätt kan komma förbi på en fika o sådär.. jag vet inte riktigt. får väl se hur det blir :)
apropå det! finns det någon av er från lkpg som är ensam? :D skriv gärna isf
jaha, vilket sammanträffande :) jo det är riktigt bra :)
Hej! TS här ;) var ett tag sen jag var inne här och läste i min gamla tråd, men hoppas ni har det bra.
Tänkte höra med er om det här med hinnsvepning, ger dom sånt på mvc i Linköping eller? Är det svårt att få?