Inlägg från: Ad Infinitum I det oändliga |Visa alla inlägg
  • Ad Infinitum I det oändliga

gravida i linköping?! :)

Emeliie89 skrev 2010-02-19 18:07:09 följande:
    Ja på tal om bostadsområden .. :) stolplyckan vet jag inget om men söker ju större lägenhet nu.. funderar på Johannelund.. vad tror ni om det? Är det mycket barn där?
    Bor i Johannelund nu fram till sommaren. Skönt med plaskdammen !!
    Även skogen som finns så nära, barnen älskar det!
    Emeliie89 skrev 2010-03-03 18:31:07 följande:
    haha nää? där är jag uppvuxen :) flyttade därifrån för ett halvår sen. det är ett bra ställe :D
    Okej, det är jag med, därför jag vill tillbaka ;) bra ställe för barnen!

Jag går på storken, där fick jag ett först, sedan sa de inget om ett andra ul, på Us så frågade hon mej eftersom det inte inkommit någon remiss från storken så hon inte kunde boka in ett andra, fick ringa storken och fick ett till.
    Men de sa inget om ett tredje ul.

När ska ni på erat andra? :)
    Jag fick en sån där så man kan lysna hjärtljuden igår, underbart! Behöver man inte va lika nojjig längre att nått är fel.

Honey1982 skrev 2010-03-12 08:05:58 följande:
    Är det nån av er som har eller ska göra 3D UL på Crocus? Jag gjorde inte det med sonen, men eftersom det finns i Linköping så är jag väldigt sugen på att göra det den här gången även om det kostar lite. Tycker bilderna är så coola!
    Vi ska göra det ! Min syster gjorde och fick säkert en 10 filmsnuttar med sej också :D
    Daylight skrev 2010-03-23 22:10:53 följande:
    Hejsan!Hänger också på här... Jag och min sambo väntar vårt första barn. Jag är 24 år, bor i Linköping, är gravid i vecka 5+6.. så det är lååångt kvar :) .
    Heeej gumman.. Du här nu? ;)
Svar på tråden gravida i linköping?! :)