Inlägg från: shora boludo shora |Visa alla inlägg
  • shora boludo shora

gravida i linköping?! :)

Hej här är en till från linköping! Var på kvinnohälsan i fredags o då trodde hon att jag var i vecka 10. Ska till us på ultraljud imorron för att få veta säkert vilken vecka jag är i. Längtar!!!
    Väntar mitt första barn och är 23 år.

• shora boludo shora

Emily 02

Jag har också reagerat på att det är många ultraljud. Var iallafall på mitt första idag, och har fått tid till ännu ett om en månad. Är inte heller i nån riskgrupp...

Idag gick det iaf jättebra, är i v 8 +4, så det var ju lite tidigare än vad bm trodde. Men vi såg iaf ett hjärta slå o så fick vi med oss en bild. Kan inte sluta titta på den. Och så har jag nu fått tid till den "riktiga" inskrivningen, så det börjar kännas lite mer på riktigt nu. Har haft lite svårt att fatta att jag är med barn.

• shora boludo shora

Oj, hade nästan glömt bort den här tråden...

Är inne i vecka 12 nu och det känns så skönt, äntligen vågar jag slappna av på ett annat sätt. Ska på den riktiga inskrivningen nu på fredag och det skulle ta en timme ungefär... Nån som vet vad som tar så lång tid?

Angående ul, jag kommer få 3 st o jag går på kvinnohälsan. Har redan varit på ett, och så ska jag på ett om 1½ vecka och sen det sista i vecka 20 eller nått sånt.

• shora boludo shora

Åh, får jag hoppa in i tråden igen? Var med tidigare men har haft så mycket att göra och helt glömt av den...
    Jag mår rätt bra. Har haft lite ont i magen och svanken av och till den sista veckan. Och det känns helt plötsligt som att magen växer jättefort fast jag bara är i vecka 16. Men annars är det prima!

• shora boludo shora

Skriver in mej i listan också JUNI Sannax02 är beräknad till 8/6 och det är första barnet Katten77 är beräknad till 16/6 och det är första barnet lolca är beräknad till 17/6 och det är första barnet JULI Emily02 är beräknad till 7/7 och det är första.. AUGUSTI Cattiz H är beräknad till 13/8 och det är första barnet SEPTEMBER Honey1982 är beräknad till 14/9 och det är andra barnet Zelinra är beräknad till 27/9 och det är första barnet shora boludo shora är beräknad till 27/9 och det är första barnet OKTOBER Kithara är beräknad till 19/10 och det är andra barnet. NOVEMBER zebri är beräknad till 1/11 första barnet

• shora boludo shora
    shora boludo shora skrev 2010-04-09 16:55:30 följande:
    Skriver in mej i listan också JUNI Sannax02 är beräknad till 8/6 och det är första barnet Katten77 är beräknad till 16/6 och det är första barnet lolca är beräknad till 17/6 och det är första barnet JULI Emily02 är beräknad till 7/7 och det är första.. AUGUSTI Cattiz H är beräknad till 13/8 och det är första barnet SEPTEMBER Honey1982 är beräknad till 14/9 och det är andra barnet Zelinra är beräknad till 27/9 och det är första barnet shora boludo shora är beräknad till 27/9 och det är första barnet OKTOBER Kithara är beräknad till 19/10 och det är andra barnet. NOVEMBER zebri är beräknad till 1/11 första barnet
    Är tydligen helt handikappad när det gäller att kopiera... Vet inte hur jag lyckades riktigt. Nån som kan hjälpa? (: Vill inte bombardera tråden helt ju.
    Har bf 27/9.
Svar på tråden gravida i linköping?! :)