Inlägg från: Fröfröken |Visa alla inlägg
  • Fröfröken

gravida i linköping?! :)

lolca skrev 2010-05-31 19:22:11 följande:
    Jag vill alltid fika! :) Kan inte torsdag, då träffar jag min vikarie som ska ta över efter mig under hösten.

Men annars är det ganska tomt, om vi kan fika runt kl. 15 eller senare!
    Halloj! nu har jag hittat hit! Gissar att iaf EnAnka gick i min föräldragrupp av presenationen att döma =) hörde ju att ni setts o fikat lite å så i väntans tider, jag är ännu en blivanade mamma, BF 5/7-10 som gärna hänger på aktivtiter framöver. Jobbar min sista dag på fredag. Tänk att det snart är dags! och några av er kanske redan fått er guldklimp? eller har sen tidigare. Mvh Frökenfrö
  • Fröfröken
    lolca skrev 2010-07-05 21:44:14 följande:
    Hur har ni det i sommarvärmen?
    Jag har gillat vädret idag, lagom varmt och inte soligt hela tiden. Alva satt i princip fast vid mitt bröst i lördags när termometern visde över 30 grader!

Det vore roligt att träffa er med bebisar så småningom. Se vad det blev för sötnosar!
    Ni som inte har fött än vore också roligt att träffa!
    Halloj i värmen! Nu har vår Uno kommit, den 17 juni, 46cm/2840g. 2,5 veckor innan så vi blev lite "tagna på sängen". Hänger gärna med på fika/promenader i staden framöver. Bor i Ö Lambohov. Förlossningen gick fint för oss, önskar er som väntar på era underverk all lycka till!
  • Fröfröken

Hej! Vår lille Uno växer så det knakar! Äter massor o är rätt lugn men man är ju trött för erkännas, skönt att min man är hemma ett par veckor till. Vore kul med en bebisfika snart och förstås ni som är i väntans tider med :)

• Fröfröken
    Honey1982 skrev 2010-08-27 17:43:58 följande:
    Jag fyller på listan. Stryk eller lägg till om jag har skrivit in fel.

Lunch/fika på torsdag 2/9

- Sannax02
    - lolca
    - Cecilia02
    - Emily02
    - EnAnka
    - MammaDeborah
    - Honey1982

Ska vi säga vid 11? Innan det har blivit för mycket folk. Det kan vara svårt att få tag i stora bord mitt i lunchrusningen ju.
  • Fröfröken
    Honey1982 skrev 2010-08-27 17:43:58 följande:
    Jag fyller på listan. Stryk eller lägg till om jag har skrivit in fel.

Lunch/fika på torsdag 2/9

- Sannax02
    - lolca
    - Cecilia02
    - Emily02
    - EnAnka
    - MammaDeborah
    - Honey1982

Ska vi säga vid 11? Innan det har blivit för mycket folk. Det kan vara svårt att få tag i stora bord mitt i lunchrusningen ju.
    Halloj! Jag o Uno hänger gärna på! Trevligt :) Nu är det någon som skriker av hunger...! Ses då!
Svar på tråden gravida i linköping?! :)