sannax02 skrev 2010-08-10 21:42:01 följande:
Hur hamnade ett "bara" i den meningen???

Här sitter jag med EN liten krabat och tycker det är ett framsteg att ha hunnit både duscha och äta idag....
Vi, dvs. jag, är inte så väldans snabba på morgnarna än, men sen förmiddagsfika borde jag väl klara någon dag hoppas jag.
Cecilia02, jag känner igen mig :) Tror att Saga är lite för glupsk för sitt eget bästa och sväljer en massa luft för det verkar vara raparna som ställer till det. Skönt att det inte verkar vara kolik i alla fall, svårt att höra sitt barn skrika.
Öppna Förskolan i Berga skulle nog öppna denna vecka så jag kanske ska ta en promenad till "babycaféet" där imorgon....om vi har en bra dag vill säga. :)
EnAnka, du verkar ha fått en riktig mönsterbebis! Låter underbart med 7 timmars ostörd sömn varje natt....här har vi fått 6h som mest, EN natt. Hoppas på förbättring!
*s*
Jag tycker att det ska bli sååå skönt att skola in mina barn på dagis. Har inte haft några barn på dagis sen innan jul pga olika saker. Och säga vad man vill, jag älskar så klart mina barn, men man blir ganska trött efter ett tag. Så det känns som piece of cake att skola in barn även om det kanske inte riktigt blir så. Den minste är väldigt mammig (15 mån), de andra två kommer bara att tycka det är superkul (3 och 5år). Själv längtar jag efter långa stunder med en bok och en kopp te i soffan, fikaträffar, osv.. mmm...
Det där med att äta och duscha blir bättre med tiden :) Som det är nu så duschar jag oftast när mannen stiger upp på morgonen. Och är jag för trött för det då och inte får chansen på morgonen så gör jag det när barnen har lagt sig :) Man får hitta sin tillfällen ;) Som nu till exempel. Den lille sover ännu och de tre stora ser på barnprogram så nu rusar jag in!