gravida i linköping?! :)
Vad finns det för bra fikaställen i Linköping? Är det gott om caféer där man får in barnvagnar?
Vad finns det för bra fikaställen i Linköping? Är det gott om caféer där man får in barnvagnar?
Jag kan bara på torsdag 22/4 vid lunch.
Jag måste tyvärr ha med mig sonen på torsdag upp till Linköping och han tycker inte att det är så roligt att sitta stilla och fika.
Jag satsar gärna på en lunch/fikadejt lite längre fram, gärna efter att vi har flyttat upp.
Nu är jag ute i god tid här... Är det nån som har lust att fika/luncha onsdagen den 26:e? Om 2 veckor ca.
Imorgon är det bara en vecka kvar tills vi får nycklarna till vårt nya hus!
Jag kan på måndag eller tisdag i nästa vecka. Sen jobbar sambon och sonen är ledig en vecka innan han börjar på dagis. Han är inte i fikaåldern så det vore bäst om han kunde vara hemma med pappa under tiden.
Tisdag 14.30 blir kanon. Vart ska vi ses?
Vi som kan komma:
*Honey1982
Hur hittar man till Fräcka Fröken? Hoppas helgen och nästa vecka blir härligt varma också, det vore skönt med lite fint väder nu ![]()
Jag har precis fått nytt jobb över sommaren och börjar redan på måndag. Jag ska jobba skift och just nästa vecka ska jag jobba eftermiddag/kväll så nu kan jag inte fika den här gången heller
. Hoppas det blir av snart igen!
Imorgon får vi nycklarna till vårt hus så då börjar inflyttningen!