-
Välkommen! Jag är också nyinflyttad och hoppas på lite tips på babyaktiviteter ifall nån vet om något bra.Cecilia02 skrev 2010-05-30 22:41:40 följande:Hej!Hoppas det är ok att jag hoppar in här! Har BF 1 juli, så det börjar närma sig med stormsteg. Jag är nyinflyttad till Linköping och det hade varit jättekul att lära känna andra som kommer att vara föräldrarlediga runt samma tidpunkt som jag. -
Jag fikar mer än gärna om det blir på en helg. Jobbar lite dumma tider så det finns ingen tid för sånt i veckorna
.
-
Jag hade känningar redan från 6 veckor i förtid men han kom på BF ändå.sannax02 skrev 2010-06-09 09:36:43 följande:Jaha, då var BF passerat men ingen bebis än :( Vid minsta lilla förvärk tänker jag NU är det dags, nu sätter det igång, men icke!
Någon annan som har några känningar i förtid?
Är det nån som kan luncha på stan den 23:e? Nu är jag ute i goood tid här
-
har det funkat bra att jobba så länge? håller tummarna för att det inte är havandeskapsförgiftning.Emily02 skrev 2010-06-17 11:12:24 följande:Oh vad spännande det är nu när ni är flera som går och väntar på sluttampen!
Själv har jag precis slutat jobba denna veckan och ska nu börja min väntan här hemma. Det är tre veckor kvar men det känns bra med lite vila. Behöver det för blodtrycket är högt så jag får gå på kontroll varje vecka, äggvita fanns det inte sist jag kollade så det var skönt. -
Grattis alla nyblivna mammor! Så härligt att era små har kommit till världen
Hoppas det är bra med alla i värmen. Visst är det härligt med dessa soliga dagar även om man smälter bort.
-
Stort grattis till alla nyblivna föräldrar! (det verkar vara övervägande majoritet av flickbebisar som fötts?)
-
Jag har inte fått ännu, har lite mer än en månad kvar. Sover också superdåligt just nu...brandynova skrev 2010-07-25 09:49:10 följande:Det var värst vad det har blivit tyst här. Finns det några av er som inte har fått era små än? Vore lite roligt att höra hur ni mår? Min lille kille kommer i slutet av oktober och som jag längtar. Mår dessutom prima förutom att jag sover dåligt. Just nu känns livet riktigt skönt :)
Hur mår ni andra, nyblivna föräldrar som gravida? -
Jag är ledig nu men har fullspäckat denna veckan. Däremot är det tomt i schemat nästa vecka så då hänger jag gärna med på fika, helt fm/lunch tis,ons el tors.
Går in i vecka 38 imorgon så det får bli med lite reservationer ifall bebisen vill kika ut i förtid.
-
Jag fyller på listan. Stryk eller lägg till om jag har skrivit in fel.
Lunch/fika på torsdag 2/9
- Sannax02
- lolca
- Cecilia02
- Emily02
- EnAnka
- MammaDeborah
- Honey1982
Ska vi säga vid 11? Innan det har blivit för mycket folk. Det kan vara svårt att få tag i stora bord mitt i lunchrusningen ju.
-
Jag vågade inte köra in, har för mycket förvärkar.
Men jag följer gärna med på framtida fikor då bebisen kikat ut (vilket den gör i nästa vecka).