• idupur

gravida i linköping?! :)

Ja, hoppas ni hade det trevligt i tisdags! Vi var uppe i Dalarna så vi missade det helt, men mysigt att träffa familj o vänner igen. D fick en åkpåse av sin morbror o moster så vi är superglada! Hoppas allt är bra med er andra!

• idupur
    Zelinra - Grattis till Elvira!!! Hon är jättesöt!
  • idupur

Nu har även Daisy blivit förkyld! Än så länge är det bara näsan som rinner så det är inte så farligt. Hellre rinnig näsa än täppt. Vi kör också med nässugen från Apoteket men det är inte så populärt alls, hon blir riktigt förbannad.

Är också på för fika första veckan i november!

• idupur
    Vi som kan fika på torsdag 4/11 kl 11.00

*Honey1982
    Idupur
  • idupur

Vad skoj det ska bli, både gravidisar och bebisar i alla åldrar! (=

• idupur

Tråkigt att det så många inte kunde komma, men jag o Zelinra hade det väldigt trevligt! Får hoppas på bättre uppslutning nästa gång (=

• idupur
    brandynova skrev 2010-11-09 20:47:04 följande:
    Hej på er!

Jag kunde inte heller torsdags då min lilla fina kille bestämde sig för att komma ut natten till torsdag.  hänger hemskt gärna med en annan gång :)
    Grattis!!!
  • idupur

Ja, grattis till er bägge! Jag hänger också på fika, det passar både förmiddag och eftermiddag för oss!

• idupur
    sannax02 skrev 2010-11-15 10:00:59 följande:
    Hmm, inte någon lyckad dag verkar det som. Vi får också dra oss ur eftersom Saga fick öroninflammation efter mitt förra inlägg och nu äter penicillin. Det smittar visserligen inte men hon verkar lite tröttare än vanligt så vi håller oss hemma och tar det lugnt...eller så lugnt det går när skruttan har börjat krypa så smått. Inte snabbt, men det gäller att hänga med!
    Vad roligt! Ja, det börjar verkligen hända grejor när de börjar röra sig. Sen säger det bara swish och hon kommer att bli snabbare och snabbare. Daisy har precis börjat gå med gå-vagnen nu och det går riktigt snabbt. Roligt att se!
  • idupur

Vi tänkte förresten gå till Busfabriken någon dag nästa vecka, torsdag kanske. Om det är några som har lust att hänga med vore det roligt!

• idupur
    Honey1982 skrev 2010-11-21 16:49:15 följande:
    Jag skulle gärna följa med, fast helst på en måndag eller fredag för då kan jag ta med min fyraåring som älskar Busfabriken.
    Vi kan inte på fredagar tyvärr, har babysim då. Men kanske någon annan gång!
  • idupur

Loggade precis in, glömde totalt bort det igår. Såg att det är nu vi ska träffas! Jag kommer inte att hinna, ledsen, men jag har messat Zelinra. Vi ska på Domprostgården imorgon eftermiddag om någon vill följa med då istället! Hoppas ni har mysigt!

Svar på tråden gravida i linköping?! :)