Inlägg från: sannax02 |Visa alla inlägg
  • sannax02

gravida i linköping?! :)

Zelinra skrev 2010-10-18 22:15:10 följande:
    Hej allesammans.

Nu har jag äntligen fått en bebis att gosa med Solig
    Vår lilla Elvira kom den 3e oktober kl 12 på dagen. hon var 50 cm och vägde 3610g.

Ska försöka lägga in en bild så ni får se Elvira.

Åh sååå söt! Stort grattis! :) Hoppas vi ses snart!
  • sannax02
    Honey1982 skrev 2010-10-18 13:57:41 följande:
    Fikan var jättetrevlig, det var roligt att få ett ansikte på ett par nicknames.

Är det nån som är fikasugen inför nästa vecka?
    Jaaa, alltid fikasugen! Åker bort på torsdag men tisdag kl 11 funkar.
  • sannax02
    lolca skrev 2010-10-20 18:09:03 följande:
    min tös har gått och blivit förkyld.  någon som har några bra tips? 
    Koksaltlösning i pipetter (OtriBaby på apoteket) och näs-sug har vi använt när Saga har varit täppt i näsan. Någon riktig storförkylning har vi som tur är inte åkt på än.
  • sannax02
    Honey1982 skrev 2010-10-21 08:41:12 följande:
    nu kan inte jag på tisdag, men onsdag och torsdag funkar :/.

ska vi satsa på nästnästa vecka, alltså första veckan i november annars om det passar fler?
    Onsdag nästa vecka funkar för mig med. Sedan kan jag inte förrän torsdag veckan därpå så jag får kanske vänta tills nästa tillfälle.
  • sannax02
    EnAnka skrev 2010-10-25 14:50:58 följande:
    Vi som kan fika på torsdag 4/11 kl 11.00

*Honey1982
    *Idupur
    *EnAnka
    *Sannax02
  • sannax02

Ajaj, vilket bortfall!

Vi stannar tyvärr nog också hemma idag. Lilla skruttan verkar ha fått magknip av morotsportionen hon fick igår :( Vi får boka in något snart igen hoppas jag!

• sannax02

Grattis till era små knyten brandynova och MammaDeborah! :)

Antar att ni två inte är redo för fika riktigt än, men ni andra, någon som vill fika snart??? För min del skulle en eftermiddagsfika funka bäst eftersom vi är så långsamma på morgonen, sedan äter skruttan puré till lunch och sover ett par timmar fram till ca 14.

• sannax02

Fika tisdag kl 14.30 någon? :)

• sannax02
    sannax02 skrev 2010-11-13 10:30:57 följande:
    Fika tisdag kl 14.30 någon? :)
    Hmm, inte någon lyckad dag verkar det som. Vi får också dra oss ur eftersom Saga fick öroninflammation efter mitt förra inlägg och nu äter penicillin. Det smittar visserligen inte men hon verkar lite tröttare än vanligt så vi håller oss hemma och tar det lugnt...eller så lugnt det går när skruttan har börjat krypa så smått. Inte snabbt, men det gäller att hänga med!
  • sannax02

Ännu ett försök...någon som vill fika nästa vecka? Tomte

• sannax02

Har ingen bil på tisdag men kan fika om vädret tillåter barnvagnspromenad/buss. Vi är förstås inte så morgontidiga så absolut tidigast 11...

• sannax02

Hur blir det imorgon? Enligt inläggen verkar vi vara 4 st som kan:

* MammaDeborah
    * EnAnka
    * idupur
    * sannax02

...men jag tänkte det är bäst att dubbelkolla, så vilka förutom jag vill fika imorgon?

Ska vi i så fall träffas på Claras som vanligt eller har ni några andra förslag? Funkar kl 11?

• sannax02
    Zelinra skrev 2010-12-06 21:27:09 följande:
    Jag kan komma i alla fall.
    Ok, då blir det Claras kl 11, jag är där, får se hur många som dyker upp. :)
  • sannax02

Hej!

Här har vi varit däckade av en rejäl förkylning i två veckor, men hoppas på att krafterna börjar komma tillbaka snart. Hittar gärna på något nästa vecka! :)

Svar på tråden gravida i linköping?! :)