Inlägg från: vårt lilla hjärta |Visa alla inlägg
  • vårt lilla hjärta

bf-juni västerås

Hej Hej!

Sara heter jag och hittade er Västeråstråd idag! Skulle gärna hänga på! Väntar barn i juni, 21:a för att vara mer exakt. Kul att kanske lära känna några som ska ha i krokarna av en själv! Ha det gott! / Sara

• vårt lilla hjärta

Hej alla västeråsare!
    Har precis satt in en banankaka i ugnen - recept ur "Mammapraktika" ! Doftar härligt! Mums! Har varit och shoppat ett utav de första plaggen till bebisen idag...åh, så sött!
    Börjar kännas verkligt nu när man beställt vagn och allt!

Ha de! / Sara

• vårt lilla hjärta

Hej och hallå!

Har inte varit inne på ett tag. Jag är tyvärr i Stockholm den 28/2, men hänger gärna på nästa träff. Jag bor på västra Bäckby, i radhusen, så det är himla nära till Skälby! Har börjar känna svaga puffar där inne och det är ju så underbart! Vill bara shoppa loss och fixa barnrummet nu medsamma!
    Ha det gott!/ Sara J

• vårt lilla hjärta

Vi ska gå föräldrarutb. som börjar v. 9. Tror att det är min barnmorska som håller i en. Känns bra att gå. Ikväll har jag varit på gravidyoga på Danshuset (tidiga gruppen). Det är så himla skönt, men också lärorikt. Tyckte att hunden, eller vad det heter var lite jobbig. Är det någon på tråden som går i den tidiga gruppen?
    Nej, nu blir det Kniven mot strupen, ska kolla in West! Ha en skön helg alla! Själv ska jag med maken på myshelg i Norrköping! (bröllopspresent). Kul att se den stan!

• vårt lilla hjärta

Hej!

Hur lägger man till sig till BF - listan? Jag ska ha 21 juni men fattar inte riktigt hur jag ska göra! Är hemma och är sjuk...undra hur det känns hos bebisen när morsan hostar och hostar! {#lang_emotions_smile}

Ha det gott alla! / Sara

• vårt lilla hjärta

Hallå igen! Är det ingen som kan berätta för en som inte är så haj på datorer, hur man lägger in sig på BF - listan??

Låter kul med fika nästa söndag! Skulle vara kul att kunna hänga på men vi är i Stockholm. Kanske det blir fler gånger!
    / Sara

Svar på tråden bf-juni västerås