bf-juni västerås
Hej tjejer!
Fick mail av sanna på FB att det va fikadags igen =)
Vart är det ni ska vara?? Tänkte jag skulle försöka dyka förbi.
Ella o Charlee
Hej tjejer!
Fick mail av sanna på FB att det va fikadags igen =)
Vart är det ni ska vara?? Tänkte jag skulle försöka dyka förbi.
Ella o Charlee
Hej tjejer!!
Tack Perni för fikat i tisdags =) Jättekul å få komma iväg å träffa er!
Charlee var vaken nästan hela dan i tisdags efter att vi vart på fika vilket resulterade i att hon sov från
22- 06.30 utan att vakna en enda gång. De va inte helt fel tyckte mamman =)
Idag har jag tyvärr ingen bil så det blir väl å pula på lite hemma och sen kanske dra en vända på stan.
Hoppas allt är bra med er och busingarna
Hej mammorna!!
Va på BVC i fredags me lilltösen, hon hade gått upp till 4840 g och är nu så lång som 58 cm. Trodde att hon hade växt mer för på tidigare kollar så har hon i snitt växt en cm i veckan men nu hade det avtagit lite. Fast jag antar att det kan ändra sig igen.
Hur många av er går på babysim?? Jag tänte börja med Charlee på Kristinansborgsbadet v 44 om det fortfarande finns platser. Skulle va kul om nån mer vill följa med.
Har inte heller vart på Vallby men kommer jättegärna dit på Torsdag, ligger det inne vid vallby centrum??
Cicci10: Hur har det gått efter sprutan? Hoppas att lilltjejen mår bra.
Kram på er!!
Hej mammorna!!
Har inte vart framför datorn på ett par dagar lr iaf inte nån längre stund =)
Jag ska försöka ta mig till Odensvi på sångstund imorrn, det va så himla trevligt förra torsdan på Vallby tyckte vi.
Kul med fika igen, kan baka lite i helgen och ta med mig. Behöver dock en adress =)
Ses imorrn tjejer.
Fika hos Jolinsfaster 11 okt kl 11
Jolinsfaster
Lady of Baqueta
Lille Skrutten
Bezilia
Cicci10
Plogen
Shia
Perni
Plankan
Skuggspel
Ellan021
Hej tjejer!!
Typiskt att jag inte kunde dyka förbi igår hade verkligen sett framemot att få fika lite med er. Jag hade helt missat att jag skulle till BVC. Men de kommer ju fler fikatillfällen.
Shia: Stora kramar från oss oxå, Fy va jobbigt. vi får alla hålla tummar och tår att det går bra. Det är aldrig roligt att förlora nån man har nära.
Jag tänkte nog försöka ta mig till Vallby på torsdag tyckte de va så himla mysigt där. Kul om det kommer några till av er =)
Kram
Lika trevligt som sist på Vallby, är jätteglad att Sanna bjudit in mig i er gemenskap =)
Var det Odensvi på tapeten nästa torsdag??
Charlee fick ju göra avtryck igår, är så spänd på hur det blev men kan väl åka dit vilken dag som helst och kolla om det är klart bara dom har öppet.
Jag har btw fått en plats på babysim. Tisdagar kl 12.15 kommer vi va på Lögarängen. Det var bara den tiden samt på torsdagar som fanns kvar och på torsdagar är jag ju med er på ÖF =) så det var inget snack om saken när jag skulle välja dag. Jag står i kö för att få komma till Kristiansborgsbadet men det förutsätter att nån annan slutar.... Hur som, är det nån av er som ännu inte går men som vill gå så skulle de va kul att ha samma dag. Phu det blev ett långt utlägg för att komma fram till det =)
Idag blev vi av med våran dumma ford som bara har kostat pengar. Man tycker ju att nya bilar ska fungera men icke. Tror att det är nån förbannesle över oss för tydligen är det meningen att vi bara ska förlora pengar :( det började med att nån j*la idiot backade på våran bil utan att säga till. Det resulterade i dyra reparationer, sen blev de nå knas me bilen så den gick lika bra som en traktor typ, ännu mera rep kostnader. Självklart hade även maxi försäkringen gått så när som på 40 mil grrrr. Vi ringde Ford för att bli av med bilen och dom trodde att dom skulle ge ca 80000 för den , men när vi kommer dit är de såklart nått annat pucko som har repat lacken på båda sidorna av bilen så det blev genast 9000 i avdrag. Nu har dom iaf löst vårat billån och vi är av med skiten. Ingen vinst just nu men långsiktigt är de ändå det bästa.
Idag ska jag å skruttan ner på stan med min mamma och luncha, det ska bli mycket trevligt. Sen ikväll kommer två av bonusbarnen 7 och 14 år så i helgen blir det fullt hus lr lägenhet.
nu vaknade skatten min så ja lär gå å ta upp henne innan de blir djungelvrål
Ha en jättebra helg allihop
Man har mycket att läsa igen när man inte vart inne på ett par dagar =) Nu är det gjort iaf och nu ska jag försöka reda ut listor.
Vinkvällen får jag nog hoppa, ammar ju lillskruttan fortfarande så det blir inget vindrickande för mig på ett par månader och för att inte sitta å dräggla i era glas så gör jag nog bäst i att stanna hemma.
Fika hos Angeni fredagen 22 okt kl 11
Vill verkligen komma men nu har jag kommit på att vi sålde ju en bil vilket gör att vi bara har en kvar så jag måste höra med sambon så inte han har tänkt ha bilen på fredag. Kan ju bli lite långt att gå...
Men annars kan jag ta me mig goda nyttomuffins.
Fika är alltid trevligt så jag är me på nästa oxå =)
Fikaknytis hos Plogen 27/10 kl 13
Plogen
Bezilia, Cupcakes
Lady of Baqueta, Kolasnittar
Lille Skrutten, brownies
Jolinsfaster, Dumlemuffins (ja, Leilas) ![]()
Plankan, vanliga hederliga bullar och några överblivna macarons.
Cicci10 vindruvor
Ellan021, hmmm kladdkakemuffins
Var med Charlee till BVC i måndags. Träffade en tredje läkare som skulle titta på hennes huvud. Han sa samma sak som dom andra två, att hon verkar va en helt frisk liten tjej och nu skulle han sätta punkt gällande hennes huvud.
Ja och Nik har inte ens funderat på om de skulle vart nått konstigt me hennes lilla fläck uppe på huvudet men BVC har vart väldigt intresserade så nu känns det ju skönt att det va tredje gången gillt.
Hon har nu passerat 5 kg sträcket och väger 5,2 och är 61 lång =)
Jag hoppar Odensvi imorrn, tänkte ta en långprommis med hundarna och barnvagnen å de tar lite på krafterna ibland beroende på om odjuren är samarbetsvilliga lr inte.