bf-juni västerås
Fika hos Bezilia 28/2:
Bezilia
Shia (Frida)
MumsMaräng
Vihk
Angeni
Plogen
MaraFara (Sara)
Happy73
Nihao
HippYgirl
trasis
perni80
åh vad roligt det ska bli att träffa er igen! Ses snart 
Fika hos Bezilia 28/2:
Bezilia
Shia (Frida)
MumsMaräng
Vihk
Angeni
Plogen
MaraFara (Sara)
Happy73
Nihao
HippYgirl
trasis
perni80
åh vad roligt det ska bli att träffa er igen! Ses snart 
Idag har jag 98 dagar kvar! Skönt att komma under 100 sträcket 
jolinsfaster: jag ska inte åka snowboard som jag brukar utan jag kommer att åka ländskidor på fjället om jag orkar. annars gå runt och mysa med hela min släkt som alltid är uppe i Sälen under påsk. så det kommer nog inte gå någon nöd på mig :)
bezilia säg till om du vill att vi ska ha med oss nåt. ses på söndag 
jolinsfaster: vi ska sätta en bänk över tvättmaskinen och torktumlaren och ha vårt skötbord där. tror inte att det kan vara skadligt på något vis. sen är det praktiskt för att vi har vatten i tvättstugan.
vi bor i radhus så vi ska ha ett skötbord på övervåningen oxå. men jag tror att vi bara kommer ha en sån där uppblåsbar skötbädd så vi kan byta lite varstans på övervåningen.
ses på söndag :)
Hej tjejer!
Vad roligt det var att träffas i söndags
Ville inte alls gå och jobba utan sitta kvar och snacka. Det passar mig jätte bra lördagen den 20 mars hemma hos mig! Äter alla kyckling? Tänkte att jag kunde göra en kyckling pasta sallad. Vad tror ni om det??
Åhh, vilket härligt väder det är idag! En promenad skulle inte sitta fel. Men istället är man fast här på jobbet.
Hoppas att alla mår bra!
Stackare som är sjuka och har ont! Usch och fy!
Vi har tecknat gratis försäkring hos både Trygg-Hansa och IF, sen har vi även en gravid försäkring hos IF som vi har betalt för. De täcker mer ifall att nåt skulle hända. Sen räcker den till bäbisen är 6 månader. Fast man ska nog så snabbt som möjligt teckna en barnförsäkring!! På IF sa de att man skulle skicka in så snabbt bäbisen fått sina 4 sista siffror.
Vi har inte heller köpt så mkt. Vi har köpt vagn, en filt och babywatcher.
Krya på er alla och ha en bra helg!
Hej tjejer!
Tänkte bara höra vilka det är som vill komma på lunchen den 20 mars (lördag) kl 12 hemma hos mig? Angeni: det lät gott, men jag tror att jag gör en sallad med pasta och kyckling och massa annat gott. O bröd, ost och smör så klart!!
Hoppas att det är många som kan komma! Jag mailar ut min adress sen.
Ha en bra dag!
Hej!
Visst är det härligt att våren är här nu?!! Jag vill helst bara sitta på vår veranda i solen och dricka kaffe. Tyvärr måste jag jobba... Men snart går jag hem på mammaledighet
Bara 37 arbetsdagar kvar!!
Hippygirl: Vad jobbigt när en när går bort! Känner med er!
Alla ni tjejer som håller på att flytta, lycka till! Ansträng er inte för mycket!
Jolinsfaster: Profylaxen var jätte bra! Jag rekomenderar alla som inte har bokat någon profylax att gå den. www.annasprofylax.se Ett av paren ska ha barn om 4 veckor! Så det är inte försent för någon av er än! Plus att profylax går som friskvård, så har man friskvårdsbidrag kan man få tillbaka pengarna från jobbet!!!
Vad roligt att så många kommer på lördag! Det vore toppen om ni kunde bidra lite till lunchen. Kan tänka mig att det blir runt 20-40 kr per pers. Mailar ut min adress till er!
Ha en härlig tisdag!
Förresten, är det några fler som kommer på lördag??
Kram på er!
Beziliza: Vad skönt att det gick igenom!!! Då har du inte långt kvar alls att jobba!! Nice 
Namn, fy vad svårt det är... Har ingen aning alls. Vi har kanske 30 namn som är ok. Hoppas att det löser sig när man får se bäbisen.. Eller funkar det inte så??
Jag hade tänkt sluta jobba den 19 maj (ska ha den ! juni) hur länge har ni tänkt jobba?
Tänkte på lite datum tills nästa träff: Vad sägs om 10, 11, 24 eller 25 april? Lite ego av mig att inte nämna 17 eller 18 april, men då ska jag fira min 30-års dag.
Den 18 april skulle jag iof kunna. Vad tycker ni??
Hej i vårsolen!
Det var jätte kul att ha er hemma hos mig i lördags! Annika, jag kommer gärna på lunchen den 11 april.
Jolinsfaster: Fy f-n vad jobbigt! Usch och fy. Stå på dig. Det måste kännas jätte jobbigt att ens chef säger så utan att ha pratat om det tidigare. Håller med föregående talare att de vill avskeda dig pga graviditeten. Tänker på dig och hoppas att allt kommer lösa sig till det bästa!
Tror inte att jag känner någon hicka. Fast jag vet inte hur det känns heller. Hur märker man att det är hicka???
Ha en bra dag!