Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angeni
  • happy73
    swweettiie du kan väl lägga upp bf listan i trådstarten så slipper vi ha den rullande.

Här ihelgen blev det inte alls som vi planerat utan vi låg hemma o spydde. Kul men så kan det vara. Men nu mår vi bra.
  • happy73

välkommen mia. vilket datum i juni ska du ha o hur mår du. Är du född 73 det är jag.

Mäklare vi hade Mats Taxen helt okej

• happy73

Jag är beräknad 17 juni. Om du har hängt med i tråden kommer vi ha en fika träff snart så skriv upp dig om du kan hänga på

• happy73

Låter jobbigt det där med o ha brutna nätter,kisseri och halsbränna. Jag mår bra kan sova ganska bra och drömmer fina drömmar. Men det är en tidsfråga.

Ikväll har jag tränat bas med styrka, så skönt.

Välkommen therese8379

• happy73

Jag tycker man ska köpa en vagn med stora hjul fram o bak. Man kan kolla så att sitt delen är emot dig så att inte barnet sitter o tittar ut o inte får någon kontakt med dig eller pappan.Utan att barnet kan ha kontakt hela tiden med föräldrar. Det finns ju vagnar där man kan ändra handtaget så att man både kan köra så att barnet ligger mot ditt håll o andra hållet.
    Nackdelen med de flesta trehjulingar är att barnet ligger utåt från dig. Alltå har du inte ögonkontakten med barnet.
    Något att tänka på är även korgen under vagnen.

• happy73

Blocket har jätte fina vagnar. Jag skulle inte köpa någon ny då jag tycker att det är tok för dyrt.

• happy73
    Fika hos Bezilia 28/2:
    Bezilia
    Shia (Frida)
    MumsMaräng
    Vihk
    Angeni
    Plogen
    MaraFara (Sara)
    Happy73

Plogen om ni vill akn ni få låna våran hund någon dag. han behöver lite extra kärlek o promenader{#lang_emotions_wink}
  • happy73

Hej!

jolinsfaster Köp ett riktigt underställ + ett par microfleec byxor och uppe på det tar du ett par skalbyxor. Det kommer du klara dig på.

Ska vi fika efter kl 14 på söndag eller vad har vi för tider?

• happy73

angeni
    ja det där är verkligen på frestande att inte bli av med huset. Men vad säger mäklaren till er han måste ju kunna ge er råd.

Svar på tråden bf-juni västerås