Problem med sköldkörteln? Del 16
Addar!! JAg är så trött, så trött, nu måste jag ta mig in o lämna nya prover *punkt 32 på listan över saker "att göra!"* zzzzz
Addar!! JAg är så trött, så trött, nu måste jag ta mig in o lämna nya prover *punkt 32 på listan över saker "att göra!"* zzzzz
Ringde idag, men hamnade precis efter de stängt telefontiden *gah* kände mig helt gråtfärdig. Legat i sängen o deppat nästan hela dagen. Huvudvärk och seg. Ska snart gå o lägga mig igen! Zzzz.
Du ska ligga lägre som gravid, runt 2-2,5. Gå tlll en annan läkare om du inte får hjälp!
kram
Fick svar nu att mina värden ff är åt h-e så jag ska höja min dos igen. Hoppas det kan ta mig upp ur gropen jag befinner mig i nu, för jag känner mig half human ungefär. Uff.
Ibland känner jag mig så uppgiven! Kan de inte bara op bort hela skk och ge mig sen rätt dos? Jag har varit underviktig (BMI ca 16-17) hela mitt liv innan jag blev gravid och fick hypo. Sen dess är jag gravt överviktig, har 35 i BMI. Jag lider verkligen av detta men jag får inte banta för min läkare och jag vill kunna äta normalt! Pizza och MCD ngn gång i månaden, lördagsgodis, läsk ngn gång i veckan, resten normal mat. Lagom av allt! Som jag alltid levt innan! Jag känner mig så trött på att vara just trött och fet. Jag vill vara pigg, starkt och frisk igen! BLÄÄÄÄÄH! Slutgnällt från TT.
Frida,
Många hamnade på mentalsjukhus och dog där. Scary but true.
Stort Grattis Soffeli!!!