Inlägg från: Rude Billy |Visa alla inlägg
  • Rude Billy

DaS Kållektajv del 11

attans ja gjorde en ny UTAN å se den här.. men jag kanske inte var välkommen *grinar*

I rule, you dont. Deal with it!!
  • Rude Billy
    Hägris skrev 2010-01-21 21:57:49 följande:
    men klart du är!!! Vad har hänt ?
    ja vad har hänt?
    Hela mitt liv.. TYP?
    Neee vad vet jag.. jaghar iaf ställt min mamma mot väggen.. de två sista dagarna på psyk var skitjobbiga men RIKTIGT RIKTIGT bra..
    jag är s trött så jag vet varken fram eller bak så jag ska slänga ut odjuren fort som fanken och sedan dyka ner i sängen.. jag lovar å ge bättre rapport någon annan dag..
  • Rude Billy
    Hägris skrev 2010-01-21 22:08:38 följande:
    Oki, *tokhånglar*
    {#lang_emotions_laughing}
    danke i needed it
  • Rude Billy

tack söta ni... men vet ni vad livet som instängd e inte så farligt som man kan tro.. det är dock jobbigt att man inte kan låsa på rummen.. Men jag får vara lycklig ändå i guess

• Rude Billy
    HellviHumle skrev 2010-01-25 18:07:13 följande:
    Det var ju himla egendomligt. Du har ju inte gjort nå't! Kram påre!
    Nej jag vet men det är väl det som är problemet.. The lack of things to do..
    Men tar man sig en titt i det här hemmet ser man att det finns massor att göra..
    Knepigt vad man kan bli hemmablind.
    Nåväl har skurat badkar, handfat å toa i dag..
    Fortfarande skittrött.. Bra tid å vara det på dock.. Sova nu faktiskt..
  • Rude Billy

de e kallt här..
    vart runt -25 i dag å i går..
    BURR

• Rude Billy

hej alla!
    *vinkar å somnar i ett hörn*
    Jag är sjukligt trött nowadays, vet inte vad det är för fel på mig men TRÖTT är jag.
    SOver i tid å otid, drömmer mardrömmar å slåss å har mig..
    Usch..

• Rude Billy
    Hägris skrev 2010-02-12 18:46:07 följande:
    Nu är jag arg!! Mitt stackars födelsedagsbarn är såååå torr att hon flagar fläckvis, hon kan inte ha varit specielt ordentligt smord den gångna veckan, hon kliar på det dessutom.. HUR JÄVLA SVÅRT ÄR DET ATT SMÖRJA??
    MORR!!!
    Känner igen de där fast vi hade det problemet med blöjan. B var VÄLDIGT känslig om sin bak..
    En dag fick jag hem honom sårig, flagnad och BLÖDANDE på baken efter TRE timmar på dagis.. fatta att han gått med kissblöja den tiden eller nått.
    JAg stormade dit som ett mål och gastade å hade mig..
    Mindre överlagt kanske men jag hade tjaaaaaaaaaaaaaaaatat dag in å dag ut om hur viktigt de var. Han hade t om egen salva med sig å extra milda våtservetter.. men näääääääääääääääääääh då!! *tjurar*
  • Rude Billy
    HellviHumle skrev 2010-02-11 22:40:00 följande:
    Jag har ju sagt att du inte ska drömma mardrömmar! Det är inte skojigt. Är det någon form av biverkning?
    jag vet inte varför mardrömmarna kommer men jobbigt är det!
    Hägris: ja det var ingen vacker syn men tur man hade inotyolsalva, den fixar fan allt!!
Svar på tråden DaS Kållektajv del 11