• MissKaos

DaS Kållektajv del 11

Det är dax ige´n, deer friends

ღNär barnen sommnar vaknar moderskärleken ღ
  • Svar på tråden DaS Kållektajv del 11
  • MissKaos
    etanol skrev 2012-02-09 20:00:18 följande:
    Det skulle duga vid mitt badkar med just nu. Vattnet är ändå bara en ursäkt

Haft det fiiint och braaa?
    Japp.
    Sol. Och kall öl (om sanningen ska fram) och en glad unge. Och en nöjd karl. Sol. Och varmt, inte kallt som här. 6 pooler på hotellet. Och fin strand. och jag sa att det var VARMT va?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • etanol
    MissKaos skrev 2012-02-09 20:22:12 följande:
    Japp.
    Sol. Och kall öl (om sanningen ska fram) och en glad unge. Och en nöjd karl. Sol. Och varmt, inte kallt som här. 6 pooler på hotellet. Och fin strand. och jag sa att det var VARMT va?
    Hrm, är inte så avis alls. Kan leva med att skrapa rutor tills fingrarna faller av pga av köldskador (händer varje morgon), kan leva med att kliva upp för tidigt och väcka griniga barn, kan dessutom leva med att det tat en halvtimme att bylsa på dom.

NÄÄÄ, jag;

">

(...ljuger så bra)

Välkommen hem!
    I am arms to hold, I am lips to speak
  • Rude Billy
    analklåda skrev 2012-02-08 11:11:35 följande:
    höhö.. dessutom citerar du jääävligt illa

jag hade en i tungan för många år sen, men tog bort den i ett svagt ögonblick. 
    tror jag är klar med hål i skallen.. fast jag är sugen på en stav mellan ögonen.. har ingen aning om vad det heter.. men en sån man har vid näsroten..
    nu vill jag tatuera mig.. 
    Earl eller bridge brukar de kallas har jag för mig.
    Vill också ha en sån men måste skaffa linser först!
    Har du någon tatuering nu? *nyfniknen* (sonen sa så, gulligt tycker jag)
    I rule, you dont. Deal with it!!
  • analklåda
    Rude Billy skrev 2012-02-10 11:35:43 följande:
    Earl eller bridge brukar de kallas har jag för mig.
    Vill också ha en sån men måste skaffa linser först!
    Har du någon tatuering nu? *nyfniknen* (sonen sa så, gulligt tycker jag)
    jag har 7 tatueringar nu.. och har en ny planerad i skallen, men måste ta mig för att genomföra den.. den lär dock bli stooooor
    the artist formerly known as KatastrofKatt
  • etanol
    analklåda skrev 2012-02-11 00:25:06 följande:
    jag har 7 tatueringar nu.. och har en ny planerad i skallen, men måste ta mig för att genomföra den.. den lär dock bli stooooor
    Darn, jag har bara två små men blir trashad på effell ändå. Rättvist, aj sink nått Tungan ute
  • Rude Billy
    analklåda skrev 2012-02-11 00:25:06 följande:
    vill ha fler jag också, har bara två jag med.
    Har de perfekta bilderna i huvudet men det var ju där...^^
    I rule, you dont. Deal with it!!
  • etanol

Min syster tatuerar så jag borde eg vara tokgaddad, men så är jag lite feg då... Skrattande
    Hon ska få tatta mina barns namn, men jag vet inte var nånstans. Förslag?
    Jag måste kunna dölja dom på jobbet bara...

• analklåda
    etanol skrev 2012-02-11 10:32:11 följande:
    Darn, jag har bara två små men blir trashad på effell ändå. Rättvist, aj sink nått Tungan ute
    hahaha.. jag har tatueringar, husvagn, barn med trashnamn, blonderat hår, bor i förort, och ingen gymnasieutbildning.. i'm trash, and i'm proud!
    the artist formerly known as KatastrofKatt
  • etanol
    analklåda skrev 2012-02-11 14:38:46 följande:
    hahaha.. jag har tatueringar, husvagn, barn med trashnamn, blonderat hår, bor i förort, och ingen gymnasieutbildning.. i'm trash, and i'm proud!
    Yo WT

Jaja, jag tillhör nog inte kategorin alls, men stolt - ja för tusan, alla dagar i veckan Solig

Nej men, hörde jag nån som korkade upp en BiB kanske?
  • MissKaos
    analklåda skrev 2012-02-11 14:38:46 följande:
    Jag har högskoleutb. Varit på Charter på sunving, 4+, bor i villa i förorten. Och Ingen tatuering. Dock piercad men bara på magen. Vill tatuera in yin/yang på fotleden men är för feg. Barnet har inget WT-namn.
    Men jag skiter i vilket. För mig är det viktigare vem som är bakom fasaden än fasaden.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
Svar på tråden DaS Kållektajv del 11