• M C Catta

Hur köper man fotbollsbiljetter i London från Sverige?

Jag planerar att överaska min kille med fotbollsbiljetter i London, eftersom vi pratat om att åka dit snart o han fyller dessutom år snart...

Var kan jag se när och var matcherna spelas och hur får man tag på biljetter? Någon som vet vad de brukar ligga runt? Premier Leage...?

Tacksam för svar!

/Catta

• Svar på tråden Hur köper man fotbollsbiljetter i London från Sverige?
  • Baboll

Jag köpte via resfeber/Boxoffice när jag gick på Premier League i London. Det är olika priser beroende på lag, bra att passa på när ett mindre känt lag har hemmamatch mot ett av de större lagen. (vill minnas att det var runt 500 per biljett)

• M C Catta
    Baboll skrev 2010-01-18 22:04:21 följande:
    Jag köpte via resfeber/Boxoffice när jag gick på Premier League i London. Det är olika priser beroende på lag, bra att passa på när ett mindre känt lag har hemmamatch mot ett av de större lagen. (vill minnas att det var runt 500 per biljett)
    Köpte du bara fotbollsbiljetterna eller beställde du flyg och hotell där också?
  • Baboll

Jag köpte bara biljetterna för vi råkade ha ett presentkort på en annan resebyrå, inga problem utom att de nog lägger på ett antal procent för att det är så enkelt att köpa därifrån. www.boxoffice.se

Sen kan jag tillägga att det var superkul på matchen och värt pengarna! Ett annat alternativ kan vara att köpa fotbollsresa från t.ex. Nickes eller vad de heter.

Svar på tråden Hur köper man fotbollsbiljetter i London från Sverige?