jfsebastian skrev 2010-01-24 22:25:45 följande:
Ett vanligt problem hos män är att vi har blivit "fostrade" att kvinnan ska komma först. Då lär vi oss tekniker för att fördröja utlösningen. Problemet kommer när man varit nära ett par ggr så kan det bli omöjligt att komma alls. Ett tips är att be mannen komma så snabbt han kan, oavsett om du kommit eller inte. Det är knepigt men med träning funkar det. Ibland kan lite honung på ollonet öka friktionen (speciellt om du är riktigt våt) och det blir då skönare för mannen. Flytande honom är bäst och en liiiiten klick bara. Ha rn handduk under för det kan bli kladdigt. Vill du ha mer tips, fråga om det bara.
Känner igen det där med att det sedan kan vara väldigt svårt att komma om jag håller igen flera gånger. Det är så frustrerande samtidigt som det ofta är skönt att hålla igen om man lyckas få en torr orgasm först ibland.
Ibland har jag blivit runkad och sugen till nästan orgasm, sedan har hon på något vis ändrat stimulansen och det har känts som om jag fick en liten orgasm utan att komma... torr orgasm. De känns inte lika mycket men flera gånger har jag haft svårt att skilja dem från en inte så kraftig vanlig orgasm. Sen kan jag fortsätta till en vanlig sprutorgasm.
Det är nog läge att han får börja träna på att komma fortare :)