Inlägg från: Skrållan71 |Visa alla inlägg
  • Skrållan71

2-årspresent till biltokig pojke : )

Min son fyller snart 2år och han älskar bilar och har Massor! Han har en massa andra saker med,docka,tåg,klossar,duplo...ja det mesta men leker aldrig med det. Nu undrar jag om ni har ngt bra förslag på vad han kan få i present? Han är inte pysslig av sig utan har spring i kroppen : )

Kläder,möbler har han redan...

• Svar på tråden 2-årspresent till biltokig pojke : )
  • Skrållan71

Ja han fick säng och fåtölj precis. Han har en Bobbycar men det e ju ingen trampebil så det kan ju va något : )

Han fick bilar på sängkläderna och han va Överlycklig! haha

• Skrållan71
    Equal skrev 2010-01-20 11:02:50 följande:
    haha sötisen då!En stor megaplansch med bilar kanskeEn stor bilmattaPrydnadskudde till sängen i form av en bilbilböcker
    Bilbok va en bra idé! Han har en grön lurvig matta som han brukar ligga o mysa på (med sina bilar såklart haha)

Tack för alla förslag!
  • Skrållan71
    Sencha skrev 2010-01-20 11:08:21 följande:
    Prova sök på "ABC för biltokiga av Christian Madsen"Det är en typ pekbok, med bilder på olika bilar, sorterat på märken i bokstavsordning. Kan han säkert ha kul med både nu och senare
    Den ska han få!! vilken bra idé! Så kan jag lära mig lite oxå ; )
  • Skrållan71

Filmen har vi och även ett garage.Blir ju så att man handlar allt som finns av det som intresserar dem,som nu i julklapp...svårt när dem fyller år så nära jul(hur planera jag det hihi)

• Skrållan71
    tessum skrev 2010-01-20 11:10:31 följande:
    Har systersöner som älskar bilar så de har gardiner och allt i rummet med det.Om han gillar disney cars så tipsar jag om www.disneyshop.com men det tar ett tag att få sakerna och har man otur så får man betala tullavgiften på det.Annars så kanske det här är ett tips?www.zyboo.com/group.asp?group=35
    Så fina saker! tror det blir ngn väggbild med Blixten : )
  • Skrållan71

ABC för biltokiga verkar vara slut överallt,har precis suttit och letat...

• Skrållan71

Nu är en canvas med Blixten och sonen beställd : )

• Skrållan71
    Lady Namárië skrev 2010-01-20 17:10:23 följande:
    Har ni trädgård? Min äldsta fick en sån här på tvåårsdagen, och de har varit mycket populär: www.familjeliv.se/hem/lady_namarie/gallery/ph...
    Ja dem e roliga,har en sån på jobb : )   Bor i hus nu men ska flytta tyvärr och vet inte om jga får trädgård...

Ja Bobbicar har han
  • Skrållan71
    vivianne skrev 2010-01-20 17:19:34 följande:
    Svt har haft ett barnprogram som heter "stora maskiner" - jag har sett det på dvd. Om han gillar lastbilar, truckar, traktorer etc också Flexi-trax bilbana är också poppis bland barn redan i den åldern! www.flexitrax.com 
    Nä det e bara bilar som är intressant.Då får jag ta ner flexitraxen från vinden som storebror knappt lekte med : )

Tack för alla Bra förslag!!

Undrar om ni vet ngt annat än bilar som skulle va roligt? jag jobbar själv på småbarnsavd men det står ändå still i huvet på ideér.
Svar på tråden 2-årspresent till biltokig pojke : )