• Carisma

Någon som har en Casualplay Vintage?

Jag har i princip helt bestämt mig för vilken barnvagn jag skall köpa till den kommande bebisen. Dock inte vilken färg än.

Jag har tittat på den i butik och fått se hur allt fungerar på den. Även en kompis har en sån och hon har också visat mig. Hon har dock inte börjat använda sin än då bebisen inte är född än.

Skulle vilja höra lite om vad folk tycker om Casualplay Vintage? Fördelar och nackdelar.
    Det jag föll för med denna vagn var att det är kombinerad liggdel/babyskydd eftersom att jag själv inte har bil men vill gärna kunna åka med andra med bebisen. Sen tycker jag att den verkar behändig då jag antagligen kommer att åka mycket spårvagn samt gå på stan. Så en smidig liten vagn med svängbara hjul fram visste jag att jag skulle ha. Dessutom så är den helt klart den snyggaste vagn jag sett.

Så jag skulle bli jätteglad om ni kunde berätta vad ni som har vagnen tycker om den.

• Svar på tråden Någon som har en Casualplay Vintage?
  • sa85

Jag har en casualplay vintage 2 och är verkligen jätte nöjd, har heller inget körkort så åker mycket komunalt och har aldrig haft problem med denna lätta vagn. Älskar verkligen denna vagn och jag valde brun bilstol/liggdel till min =)

• Carisma
    sa85 skrev 2010-02-22 14:30:30 följande:
    Jag har en casualplay vintage 2 och är verkligen jätte nöjd, har heller inget körkort så åker mycket komunalt och har aldrig haft problem med denna lätta vagn. Älskar verkligen denna vagn och jag valde brun bilstol/liggdel till min =)
    Åh, vad kul att få ett svar på tråden! =)
    Tycker du att vagnen är stabil? Tänkte på om man vill gå på någon promenadslinga runt en sjö eller liknande. Inget jag gör varje dag men kanske nån gång ibland.
  • sa85

Hej! Ja den funkar utmärkt på grus väg och så men det är ju ingen terrängvagn utan en cityvagn, men för vanlig promenad funkar den perfekt!

Svar på tråden Någon som har en Casualplay Vintage?