• Anonym

Hur frågar man någon om han vill bli kk?

Har träffat en kille ett tag å vi har bara haft sex när vi ses. Det är helt sjukt underbart men jag inser själv att jag inte är ute efter något mer utan det är just för sex vi ses.. Är det olämpligt å fråga om man kan vara kk? Känns som båda borde vara överens i alla fall så det inte blir några missförstånd, men det känns som det är lika från båda hållen.

• Svar på tråden Hur frågar man någon om han vill bli kk?
  • elinville

Måste man fråga? det är väl bara fortsätta träffas och ha sex? Skulle känslor komma på tal så säg som det är, du är inte intresserad av ett förhållanden men träffas gärna för sex...sen får det vara upp till honom. Lycka till!

Maja 0707, Bebis 1002
  • Anonym

Om ni träffas ibland och har sex är ni väl redan kk?

• Anonym

jo men jag trodde innan jag själv kände såhär att jag ville ha något mer. men insåg ganska fort att jag bara ville ha sex. vi har inte träffats så länge. jag trodde aldrig jag skulle kunna träffa någon jag ville ha sex men inte en relation med. fortsätter väl som vanligt utan att dra upp det. är väl bara att sluta ifall någon av oss träffar något mer seriöst framöver.

elinville: jag får känslan när vi ses att han känner likadant, att det bara är sex :)

• Anonym

fasiken vad jag längtar till söndag ;) jag är vanligtvis den som har sex i förhållande men kan fan inte komma över hur underbart det är att kunna ha sex men en dessutom ganska attraktiv å erfaren man utan att ha några som helst krav.

• Anonym

Jag frågade inte tjejen.... jag/vi hade bara varandra för sex så som om vi var kk, ett par månader utan att någon av oss konstaterat det för varandra.... vi var bara det liksom

• omids

jag vill en kk o jag bor i örabro . jag söker en kvina

• omids
    elinville skrev 2010-01-20 23:20:32 följande:

Måste man fråga? det är väl bara fortsätta träffas och ha sex? Skulle känslor komma på tal så säg som det är, du är inte intresserad av ett förhållanden men träffas gärna för sex...sen får det vara upp till honom. Lycka till!

hej vart bor du? vill du kontakta mig
  • Anonym (Wakeup)
    omids skrev 2018-01-06 08:41:34 följande:

hej vart bor du? vill du kontakta mig

8 år sedan det skrevs..
  • Abbeylarge
    Anonym (Wakeup) skrev 2018-01-06 11:33:57 följande:

8 år sedan det skrevs..

Anonym (Wakeup) skrev 2018-01-06 11:33:57 följande:

8 år sedan det skrevs..

Guess it?s time to wake a sleeping dog.....

uppsalabo här som vill bara har en MILF / tjej för KK.... pm if interested.
Svar på tråden Hur frågar man någon om han vill bli kk?