Stringtrosor ??
Håller med Vittra!
Att man ska vara sexig kryper allt längre ned i åldrarna, för det är solklart vad det handlar om. Jag och mina kompisar började inte tänka på smink och kläder direkt förrän vi var runt 13-14 år, men då hände allt på en gång också.
Det var inte länge sen jag själv var där (är 25 nu), men jag började använda string, med argumentet att inte troskanten skulle synas genom de där tunna tighta "savann"-byxorna man hade.. Jo tjena, det var ju för att man kände sig sexig, vuxen, "cool"! Jag blev också sexuellt aktiv i samma veva (14-år) började röka och var allmänt urjobbig tonåring. Stringen var absolut en del av hela den imagen man hade. Och tjockfodrad push-up bh..
Jag tycker du ska stå emot så länge du kan. Hon är ju inte ens tonåring ännu! I värsta fall kommer hon väl byta till string i hemlighet när hon kommer till skolan, det är kanske så hennes kompisar gör.. Men då vet hon iaf att det inte är accepterat att hon i hennes ålder har string.
Kan säga att jag är glad som hittills bara fått söner! om jag utgår från mig själv och min tonårsrevolt så slipper jag gärna gå igenom sånt!