Inlägg från: MinaSmåLiv |Visa alla inlägg
  • MinaSmåLiv

Stringtrosor ??

Skulle nog inte låta min dotter ha de förens hon va runt 13 kanske. Började själv me de i den åldern men de va för att de va mycke bekvämare och dessutom snyggare under byxor. Finns inget fulare än när troskanten syns under byxorna. Jag använder enbart string fortfarande och är idag 26 år och skulle aldrig i livet sätta på mig nått annat, vanliga och hipsters m.m är så fult och så jäkla obekvämt. Stringtrosor känns ju inte ens och syns typ inte heller. Jag ser de som helt vanliga underkläder och inget som har med sex att göra och förstår inte riktigt hur folk kan se de så heller. Alla mina kompisar som använder de började just för att de är mycke bekvämare och syns inte under byxorna.

Mina älskade ungar
  • MinaSmåLiv
    Strumpan08 skrev 2010-02-11 23:50:02 följande:
    HAHA! Jag vet, eftersom string är ett sånt bekvämt och bra klädesplagg kanske det skulle lanseras bland MÄNNEN! För inte vill väl de gå miste om detta otroligt smidiga mångsidiga plagg? När börjar trådarna ploppa upp om 12-åriga småkillar som vill ha string för att det är "bekvämare" och för att kanten inte ska synas genom stuprörsjeansen?Bah. Allt ont ska alltid drabba kvinnor, mens, barnafödande, amning, string!
    De finns string för killar me, finns på h&m bland annat.
    Mina älskade ungar
Svar på tråden Stringtrosor ??