• moi01

Stringtrosor ??

Ja nå ingen ser ju vad man har under byxorna under tajta kläder t.ex. tränings tights där under kan det synnas men vad för det, men rill frågan en 11 åring är allllllldeles för ung för strings först när hon är tja runt 15 kanske 16 kanske så förat strings men om alla andra hennes komposar har redan string så kan man fundera lite flickor är nog söta i vaöiga basic tai trosor också.

I tonåren är set utseende som är viktigas en snygg blond flicka med en tight rumpa tighta jeans stora silikon bröst troligen strings och ponny tail i håret. Men oroa dig inte efter tonåren försvinner det och man börjar tänka på ett annat sätt att flickan är jävligt het men taskig åh där är en söt tjej hon är söt men inte super sexig men bra och jätte vänlig vad jag menar här är att man inte ska välja den som är hetast utan den som är vänlig en flicka med blond hår troligen strings tight fin rumpa och tighta fina stora silikon bröst och ponytail hår kaan vara het men jävligt fittig tjej spydig och så men behöver ej vara men kan vara jag t.ex.skulle söka på nätet efter en söt tjej som verkar snäll och så och jag hittade min brud på nätet och gissa om jag är lycklig ja fan vad jag är lycklig med henne tack til nätet utan den skulle jag inte ha henne min söta lilla tös (flickvännen)

Svar på tråden Stringtrosor ??