hon gör slut hela tiden
Ni verkar ha hamnat i ngn form av 'bekräftelserace' som hon hela tiden tycks leda...
Jag tycker att du ska försöka vända på den otrygga leken. Säg till flickvännen att du är trött på att vara osäker, trött på att vara den som hela tiden tar initiativ och att det nu är upp till henne för en gångs skull att visa att du faktiskt är betydelsefull för henne. Sedan får du försöka att ha is i magen och vänta ut henne, hon har ju förmodligen aldrig behövt känna efter riktigt förut och kanske rent av känt sig trängd?!
Jag tror att ert förhållande behöver bli mer 'jämnlikt' på den här punkten ifall bägge två ska kunna må bra och för att det hela ska kunna hålla i längden! Att vilja ha lite bekräftelse då och då är väl helt OK, men inte om det hela tiden är den ena som driver den andra till att att 'tigga' om det. Det är inte särskilt rättvist och jag förstår att du känner dig otrygg!
ÄR sedan tjejen inte kär i dig längre så är det nog dags att bryta upp, hur tufft det än må vara. Du förtjänar bättre än att vara ihop med någon som är ihop med dig av lättja och slentrian...! (OBS OBS därmed inte sagt att jag tror att det är så!)
Lycka till, hoppas ni kommer ur det här hamsterhjulet och hittar den där underbara tryggheten hos varandra =)