• Svar på tråden Vi singel föräldrar som letar efter kärleken fortsättningen del 2.
  • 1Barn
    sonen08 skrev 2010-04-21 10:07:05 följande:
    hehe inte såå lätt när han är på andra sidan stan men har skickat ett mess till han nu så hoppas han fattar.. fanns tid om 1 h hos tandis men ska hinna hämta sonen kvar i 12 o eftersom ja får gå överallt så hinner ja inte hämta han
    Urk sicket dilema,

Hahaha nu fick jag en Kalle Anka bild, du ringer han, han svara och ut kommer en träklubba och dänger till han i plytet hehe
  • sonen08
    1Barn skrev 2010-04-21 10:22:01 följande:
    Urk sicket dilema, Hahaha nu fick jag en Kalle Anka bild, du ringer han, han svara och ut kommer en träklubba och dänger till han i plytet hehe
    hyehehehe de vore kanon ju sån borde du ha till ditt ex med  f*****n en sån borde man uppfinna ju tror alla som har crazy ex skulle uppskatta en sån hehe
  • Verbalize
    sonen08 skrev 2010-04-21 10:47:49 följande:
    hyehehehe de vore kanon ju sån borde du ha till ditt ex med  f*****n en sån borde man uppfinna ju tror alla som har crazy ex skulle uppskatta en sån hehe
    men om du ska till tandis så borde väl lilleman få vara kvar på dagis tills du är klar ju.... om kexet inte ställer upp så ring dagis o säg det bara... det kan dom inte neka!
    Fuck me like you hate me
  • Verbalize

nu är jag tokigt godissugen *biter på naglarna* blir man det efter proteinintag? *undrar*

Fuck me like you hate me
  • ThomasKBA
    Verbalize skrev 2010-04-21 13:53:44 följande:
    nu är jag tokigt godissugen *biter på naglarna* blir man det efter proteinintag? *undrar*

det där går tolkas på många sätt LOL, eller så har jag bara sjuk humor "skratt"

/Thomas

• Verbalize
    ThomasKBA skrev 2010-04-21 13:59:13 följande:
      det där går tolkas på många sätt LOL, eller så har jag bara sjuk humor "skratt"   /Thomas
    Hmm kött kyckling ägg bla bla bla sperma osv..... hur tolka du?
    Fuck me like you hate me
  • sonen08
    Verbalize skrev 2010-04-21 13:53:44 följande:
    ta en frukt istället mycket nytttigare
  • sonen08
      det där går tolkas på många sätt LOL, eller så har jag bara sjuk humor "skratt"   /Thomas
    hur kan de tolkas på något annat sätt??????
  • Verbalize
    sonen08 skrev 2010-04-21 14:12:52 följande:
    ta en frukt istället mycket nytttigare
    flinar.... o gott... fast godare???
    Fuck me like you hate me
  • Irre
    Tror du och jag fick samma tanke i huvudet
Svar på tråden Vi singel föräldrar som letar efter kärleken fortsättningen del 2.