• HäckHäxan

Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 4

Hejsan.

Jag undrar om det på något sätt går att spara sina bilder härinifrån till sin egen dator? Min dator kraschade och de bilder jag har här inne på min dotter och annat är de enda bilderna som finns kvar och det hade varit roligt att ha dom på min egen dator och kunna få dom utskrivna.

Mvh

*gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Boothwalker skrev 2011-04-11 03:07:42 följande:
    Japp. Om du högerklickar och väljer öppna i ny flik på dem när de är små kan du sen högerklicka på dem och välja spara. Om du fattar hur jag menar. Lycka till!. Kvaliteten är dock inte den bästa eftersom bilderna är komprimerade men...
    Okej, det skall jag testa, tack så mkt för svaret. Kvaliten må vara kass, men det kan jag leva med efter att ha förlorat alla bilder på mitt  barns första två år.
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan

Har ni något problem med servern eller liknande, jag kastas ut hela tiden, väldigt ofta alltså, jag förlorar svar jag svarar på mail, inlägg i forumet ect, förutom det så kastas jag helt plötsligt mot en sida som laddar och laddar och laddar men aldrig kommer fram, när jag klickar backa så kommer jag tillbaka till tråden, mailen eller vart jag nu var, men all min text är då förlorad.

Detta är fruktansvärt enerverande får jag säga och det har varit såhär i över en vecka minst säkert två, mend et verkar vara värre nu.

Känns som nån bugg som bråkar om man inte kopplar ihop sitt facebook konto med FL, men jag vill inte koppla ihop sidor, jag gillar att ha var för sig och vill inte alls vara tillgänglig hela tiden, är detta "straffet" ???... För när jag laddar sidor så står det där nere laddar FL och vips nån sek fabebook och sen är sidan klar Obestämd eller så kastas jag vidare mot ingenting då.

platt mage, platt tv, platt allt....
  • HäckHäxan

NU gjorde sidan det igen Skrikandes loggade ut mig och upp kommer en popup som vill att jag länkar ihop FL med facebook, ni får baske mig fixa detta, det är riktigt irriterande tycker jag.

Jag vill inte koppla ihop mina sidor, jag vill inte vara tillgänglig överallt samtidigt, fixa problemet!

platt mage, platt tv, platt allt....
  • HäckHäxan

Hej. Finns det något sätt att spara ner de videos man lagt in på sina sida eller någon möjlighet att FL kan spara ner dem och maila mig dem?

Frågan kommer sig för att jag har förlorat alla bilder och videos på mitt barns första två år, så de som finns här på min sida är de enda som finns kvar.

Canis meus id comedit
Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 4