• Achillea

Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 4

♦ Hej och välkommen till oss Guider på Familjeliv ♦
    vi är ett glatt gäng som gärna svarar på era frågor om Familjeliv, både gamla som nya medlemmar är varmt välkomna.
    Så har ni några frågor så tveka inte att ställa dom här, vi svarar så fort vi kan och beklagar om ett svar skulle dröjas.

Här finner du Listan över alla Guider

{#lang_emotions_flower}Guider{#lang_emotions_flower}

Kolla min Fl blogg för mer info om Plusverktygen
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-22 17:17
    Här finner ni yttligare information om Plusverktygen
    www.familjeliv.se/Info

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-07 13:54
    Här finner ni supporten

support@familjeliv.se
  • Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 4
  • Sollena

Några tråd har inte alternativet att vara anonym, är det trådstartaren som bestämmer detta eller finns ett sätt att svara som anonym ändå? 

Tack för svaret! Glad 

• Zezzan
    Sollena skrev 2013-08-03 13:15:58 följande:
    Några tråd har inte alternativet att vara anonym, är det trådstartaren som bestämmer detta eller finns ett sätt att svara som anonym ändå? 

Tack för svaret! Glad 
    Det är bara i vissa kategorier möjligheten att vara anonym finns. 
    Wronk85 skrev 2013-08-02 23:28:04 följande:
    Hur raderar jag ett inlägg?
    Genom att anmäla inlägget (trycka på den röda handen) så sänder du inlägget på granskning. Sedan ser en moderator på ärendet och beslutar om inlägget uppfyller kraven för att bli borttagen eller ej. 

• Lena Bergström

Hur byter man profilnamn?

• Pim3problem
    Lena Bergström skrev 2013-08-04 19:37:28 följande:
    Hur byter man profilnamn?

Samma här! Blev lite fel då jag döpte mig till ett negativt pim problem... ;)
    Vups!
  • RåttanRat

Kan man ta bort vissa forumdelar så man slipper se dem i flödet? Att vara grymt gravidillamående och se rubriker som "jag gillar flensost" är inte alltför skoj.

• Mardin01

Hej! Jag är en man i åldern 40+ , jag har blodbrist och värdet låg på ungefär 129 senast jag var hos läkaren. Jag får väldigt ont i axlarna, mitt huvud och mina fingrar blir ömma. Jag fick en tablett som heter Behepan, den hjälpte lite men jag blir fortfarande öm och får väldigt ont i axlarna , blir också väldigt trött. Sen så äter jag också Duroferon ( ytterligare en tablett) men den värker ingenting jag får istället väldigt ont i magen och får diaree. Jag har haft denna sjukdomen i flera år. Förra veckan så var jag hos doktorn men de sa att jag inte hade några problem. Jag undrar ifall någon kan tipsa mig på vad jag ska göra så skulle det vara jätte bra Fre 16 aug 21:46

• strojes
    Mardin01 skrev 2013-08-20 22:05:45 följande:
    Hej! Jag är en man i åldern 40+ , jag har blodbrist och värdet låg på ungefär 129 senast jag var hos läkaren. Jag får väldigt ont i axlarna, mitt huvud och mina fingrar blir ömma. Jag fick en tablett som heter Behepan, den hjälpte lite men jag blir fortfarande öm och får väldigt ont i axlarna , blir också väldigt trött. Sen så äter jag också Duroferon ( ytterligare en tablett) men den värker ingenting jag får istället väldigt ont i magen och får diaree. Jag har haft denna sjukdomen i flera år. Förra veckan så var jag hos doktorn men de sa att jag inte hade några problem. Jag undrar ifall någon kan tipsa mig på vad jag ska göra så skulle det vara jätte bra Fre 16 aug 21:46
    Du får ställa din fråga i forumet för kropp&själ istället under passande rubrik, "Hälsa" till exempel. Eller kanske vända dig till en doktor.
    Här är det väl mer frågor om sajten som besvaras. 
  • mormorAnki

Jag får inte fram min presentation för det står att jag ställt in den så att ingen kan se. Vilket jag inte har gjort hur gör jag??? Var med för 6 år sedan men då gick det att se sidan som mina besökare nu ser jag bara mina inställningar. Finns det någon manual till denna sida Tungan ute

Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 4