Fortsättningstråd för oss med mycket extraslag del 12
Tror det är en blandning av tarmar som flyttar på sig, trög mage, gaser, tidiga samandragningar, växande livmoder, hormoner & ja, gud vet vad... SUCK! Smällar man får ta antar jag... Alal bara pratar om hur bra man mår under dessa veckor i graviditeten och att de flesta knappt känner av att de är gravida - pytsan!

& helt naturligt med ångest efter operation och med smärta och allt... Du får försöka blicka framåt och tänka på när såren är läkta och du kan ha på dig en nätt bikini på stranden i sommar! Jag har oxå en byst som tynger - I know the feeling! Men det är inte så pass så jag behöver operera men inga nätta små sring-bands överdelar här inte - nä, rejäla bh-liknande saker är det som gäller....
  & helt naturligt med ångest efter operation och med smärta och allt... Du får försöka blicka framåt och tänka på när såren är läkta och du kan ha på dig en nätt bikini på stranden i sommar! Jag har oxå en byst som tynger - I know the feeling! Men det är inte så pass så jag behöver operera men inga nätta små sring-bands överdelar här inte - nä, rejäla bh-liknande saker är det som gäller.... Vilket ju är bra mindre fokus - men visst köänner jag av det ibland - men orkar liksom inte oroa mig för det med... ska till KK i dag för undersökning då jag haft/har så mkt samandragningar - håll tummen att allt ser bra ut!
  Vilket ju är bra mindre fokus - men visst köänner jag av det ibland - men orkar liksom inte oroa mig för det med... ska till KK i dag för undersökning då jag haft/har så mkt samandragningar - håll tummen att allt ser bra ut! Ska be bm kolla mina järnvärden för är extra matt och hjärtat går upp i puls bara jag rör mig lite. Hjärtfröken: Tar det blodprover på ditt kortison - elelr hur vet de att ddet är för högt? är det din kardiolog elelr vilken läkare är det som tar dessa kloka beslut kring träning etc?
  Ska be bm kolla mina järnvärden för är extra matt och hjärtat går upp i puls bara jag rör mig lite. Hjärtfröken: Tar det blodprover på ditt kortison - elelr hur vet de att ddet är för högt? är det din kardiolog elelr vilken läkare är det som tar dessa kloka beslut kring träning etc?