• nilisen

Lyckat syskonförsök med ÄD?

Hej tjejer!

Underbart att ta del av ovan berättelser. Vi har en son tack vare ÄD. Vi lyckades på tredje försöket på Sahlgrenska. Han är det bästa som finns :). Vi vill oxå ge lilleman ett syskon. Vi hade två eskimåer kvar i frysen. Hösten-09 körde vi på igen. Det ena ägget klarade inte upptiningen men vi fick ett fint tillbaks men dessvärre blev det ingen graviditet :(. Så där stod man på ruta ett igen! Sörjde mycket att det inte blev ett syskon med samma donator. Men vi har nu orkat ta nya tag och åker nu i mitten av februari till en klinik i Cypern, så fortsättning lär följa................

Kram Nilla

• nilisen

Hej igen tjejer!

Gjorde ett inlägg här den 27/1 såg jag!!!
    Hoppas vi kan fortsätta att hålla igång denna tråd :). Vi vart på Cypern i februari för syskonförsök och det lyckades :). Går nu in i vecka 11.

Emmylou: Vi var på Pedios IVF center. Är det någon klinik du känner igen? Vi är supernöjda och att valet föll för den kliniken var att jag läst mycket om läkaren som driver den. Vi hade även kontakt med honom innan vi väl kom fram i kön på sahlgrenska-06. Jag känner flera som varit över i Finland, men jag och maken kände att vi ville testa Cypern istället.

Kram Nilisen 

• nilisen
    Hinos skrev 2010-04-15 10:29:30 följande:
    Hur gammal är ditt syskon Nilisen? Vart gjorde du förra ÄD?Vi har varit i Riga på AVA klinken!
    Har en son som nyss är fyllda fyra år. Han blev till på tredje äggdonationsförsöket på Sahlgrenska :)
    Tror jag gratulerade dig till lilla Signe i ngn tråd, har inte riktigt koll!!!!! Lyckan måste vara stor men förstår att det har varit en brokig väg med att förlora den ena tvillingen. Kram
Svar på tråden Lyckat syskonförsök med ÄD?